منوی دسته بندی

چرا باید از نوره طب اسلامی استفاده کنیم ؟ | مرکز فروش نوره

نوره طب اسلامی

نوره طب اسلامی یکی از بهترین و پر خاصیت ترین نوره های موجود در بازار می باشد که بخاطر فواید بسیاری که برای آن ذکر شده، کمتر کسی است که این پودر موبر درمانی را بشناسد و از آن استفاده نکند. از مهمترین خواصی که نوره سنتی دارد، درمان بیماری های پوستی و قارچی می باشد که با مصرف مداوم و هفتگی، به طور کامل رفع می شود.

همچنین کم شدن رشد موهای بدن و روشن شدن چند درجه نواحی تیره مانند سر زانوها، فضای بین ران ها و زیر بغل و بیکینی، از دیگر خواص بارزی است که برای نوره طب اسلامی وجود دارد. مراکز فروش نوره در شهر قم وسایر شهرهای ایران به صورت روزانه مشغول به عرضه این محصول با کیفیت در بسته بندی های مختلف می باشند.

آداب نوره کشیدن در طب اسلامی  

نوره کشیدن در طب اسلامی آدابی دارد که باید رعایت شود تا بهترین نتایج حاصل شود از جمله :

  • روزهای چهارشنبه و جمعه ممنوع است.
  • هرگز نشسته نباید نوره مالی انجام داد.
  • بیشتر از 5 دقیقه روی پوست نماند.
  • بعد از آن به مدت 20 دقیقه حنا روی پوست بگذارید.
  • بعد از خروج از حمام حتما با روغن زیتون یا گلسرخ، بدن خود را روغن مالی کنید .

علت روغن مالی این است که نوره طب اسلامی به دلیل مزاج گرم و خشکی که دارد، و همچنین لایه برداری که از پوست انجام می دهد، سبب خشک شدن پوست تا حدی می شود و ممکن است بعد از حمام به خارش دچار شوید. اما وقتی روغن مالی داشته باشید، پوست شما مرطوب خواهد شد و به عوارض آن دچار نمی شوید.

لیست قیمت شامپو سبغ حصاری 250 ml | خواص درمانی

همچنین نوره با کندن لایه مرده از روی پوست، منافذ آن را باز کرده و وقتی روغن به بدن مالیده شود، سرعت جذب آن بالا می رود. و خشکی بدن کم خواهد شد. در نتیجه افرادی که از درد زانو، دست، کمر و پا شکایت دارند، تنها با یک عمل نوره مالی و روغن مالی، براحتی می توانند این موارد را مرتفع کنند.

آیا درمان سوختگی با نوره طب اسلامی امکان پذیر است؟      

نوره طب اسلامی یکی از بهتری مواد برای موبری قسمت های مختلف بدن می باشد و همچنین به عنوان یک سودا بر قوی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بخواهید سوختگی را با نوره درمان کنید، این موضوع امکان پذیر نیست وحتی زرنیخ موجود در نوره سبب عمیق تر شدن سوختگی می شود. لذا برای سوختی باید از موارد زیر بهره گرفت که شامل:

  • مالیدن عسل به روی محل سوختگی
  • مالیدن زردچوبه

عسل یک ماده شفادهنده است و سوختگی  با آن سریع درمان می شود و یکی از هزاران خواصی که برای آن برشمرده شده، بستن زخم و درمان سوختگی در مدت زمان کوتاهی می باشد. به طوریکه برای افرادی که به اتاق عمل رفته و برش روی پوست بدنشان صورت می گیرد، وقتی عسل را به محل بخیه می زنند، در مدت زمان دو تا سه روز، می بینند که زخم بسته شد و هیچ اثری از عفونت و چرک در محل بخیه نیست.

بخصوص خانم هایی که زایمان سزارین کرده اند، این شیوه برای ترمیم محل بخیه شان بسیار کاربردی است. از دیگر مواردی که در قدیم هم بسیار توصیه شده، استفاده از زردچوبه است که به سرعت زخم را می بندد و سوختگی را خوب می کند.

فروش نوره در خوزستان

مردم خوزستان از دیرباز از انواع نوره برای نوره مالی کل بدن بهره می گیرند. استفاده از این محصول سنتی درجه یک ریشه در باورها و اعتقادات افراد دارد و در روایات بسیاری تاکیده شده تا هر ۴۰ روز یک بار حداقل یک مرتبه کل بدن نوره مالی شود.

در گذشته فروش نوره در خوزستان بیشتر از طریق عطاری ها بوده اما امروزه فروشگاه های اینترنتی معتبر پا به عرضه این محصول گذاشته و سبب شده تا افراد بتوانند به راحتی انواع نوره مورد نیاز خود را مستقیم از تولید کننده تهیه نمایند. مجموعه معتبر رها ارگانیک علاوه بر فروش نوره در خوزستان ، دیگر محصولات طبیعی و ارگانیک را نیز عرضه می کند و به این طریق توانسته کمک شایانی به خوزستانی های عزیزی کند که تمایل دارند محصولات طبیعی و سنتی اصل را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری نمایند.

10 خواص نوره طبیعی زرنیخ دار در طب سنتی + قیمت

فواید ترکیب نوره و حنا برای بیمای های پوستی

نوره طب اسلامی عاملی مهم برای درمان بیماری های پوستی از جمله برص، اگزما، خارش و موارد دیگر می باشد. اما چون قدرت سوزانندگی نوره بالاست، و برای درمان بیماری های ذکر شده باید حتما یک روز درمیان عمل نوره گذاری انجام شود، از این رو باید با حنا ترکیب شود تا گرمایش به علت داشتن مزاج گرم و خشک کمتر شود و خنک شده، و موجبات سوختن پوست را فراهم نکند.

حنا از قدیم به عنوان خنک کننده برای سر مورد استفاده قرار می گرفت به طوریکه وقتی مادربزرگ های ما در گذشته حنا بر سر خود قرار می دادند، گرمای سرشان گرفته می شدو شوره، ریزش مو قطع شده و بجای آن سرعت رشد موها یشان افزایش پیدا می کرد. اکنون نیز به عنوان ماده خنک کننده با نوره طب اسلامی ترکیب شده تا مانع سوختن پوست فرد مبتلا به بیماری پوستی گردد و همینطور به سرعت روند درمان هم کمک می کند.

نوره طب اسلامی

مرکز فروش نوره در قم

شهر مقدس قم یکی از قدیمی ترین شهر ها می باشد که تولیدکنندگان نوره طب اسلامی از دیرباز در این شهر انواع پودر موبر نوره را با درجه کیفیت های مختلف تولید و عرضه می کنند. شهر قم بدلیل مرکزیت و موقعیت جغرافیایی خاص خود دسترسی را به دیگر شهرها راحت کرده و تولیدکنندگان قمی به سادگی می توانند محصولات خود را به سراسر ایران منتقل کنند.

 در همین راستا مجموعه رها ارگانیک شهر قم را مرکز تولید و پخش انواع نوره زرنیخ دار قرار داد تا هم در کنار دیگر تولیدکنندگان به تولید انواع بهترین نوع نوره طب اسلامی بپردازند و هم انواع محصولات طبیعی و ارگانیک رها را به سهولت به اقصی نقاط کشور ارسال کند. ما در مجموعه رها ارگانیک بهترین محصولات طبیعی را تولید و تهیه کرده و انواع این محصولات را بصورت غیر حضوری و تلفنی عرضه می کنیم. همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

نوره طب اسلامی

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش