منوی دسته بندی

مرکز خرید نوره طب سنتی 500 گرمی + درمان سودا و سرطان

نوره طب سنتی

مراکز خرید نوره طب سنتی اسلامی، انواع این محصول را در بسته بندی های 500 گرمی و یک کیلویی به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند. این نوره برای درمان سودا و سرطان بسیار کاربرد دارد. علت تولید بسته های 500 گرمی این است که استفاده از آن برای مصرف کننده راحت باشد و هرگاه که به حمام می رود، یک بسته را استفاده نماید.

نوره طب سنتی همانطور که از نامش پیداست، خواص درمانی بسیاری دارد که افراد زیادی را راغب به استفاده از آن کرده است. مالیدن نوره به نوک بینی، سبب وارد شدن بوی آن از راه بینی به شش ها شده و از آن جا وارد جریان خون شده و یک شیمی درمانی طبیعی انجام می دهد.

طبع نوره در طب سنتی

در طب اسلامی مزاج انسان به 4 حالت اصلی دسته بندی می شود که شامل: دم، بلغم، سودا و صفرا می باشد که بدترین حالت مزاج حالت سودا است. سودا سبب افزایش خیال پردازی، خشم، غم و اندو می شود و افراد سوداوی از لحاظ ظاهری دارای پوست خشک بوده  و لاغر اندام هستند. لذا برای درمان سودا بدن، نوره طب سنتی یکی از بهترین آیتم ها است.

طبع نوره در طب سنتی گرم و خشک است که سردی بدن را گرفته و سبب از بین رفتن افسردگی و بیماریهای ناشی از سردی می باشد.

لیست قیمت شامپو سبغ حصاری 250 ml | خواص درمانی

علاوه بر این در روایات بسیاری از امامام معصوم علیه اسلام بر نور مالی و اهمیت این موضوع تاکید شده و به مومنین سفارش کردند هر 40 روز حداقل یکبار نوره مالی کل بدن را انجام دهند. لذا امروزه مشاهده می شود، افرادی که بصورت مرتب نور مالی و حجامت خود را انجام می دهند بسیار شاداب تری، پر انرژی تر و خوش اخلاق تر هسند نسبت به افرادی که اصلا از نوره طب اسلامی استفاده نمی کنند.

نوره طب سنتی

نوره درمانی طب سنتی در چه روز هایی مجاز است؟    

  • بجز چهارشنبه و جمعه
  • بصورت مخصوص روزهای دوشنبه و پنجشنبه صبح تا ظهر

استفاده از نوره درمانی طب سنتی نیز مانند هر عمل دیگری آداب مخصوصی دارد که اگر رعایت شود، بهترین نتایج گرفته می شود، اما اگر خلاف قوانین وضع شده برای آن صورت گیرد، حتی باعث آسیب هایی به بدن می گردد.

به طور مثال نوره طب سنتی اگر در روز چهارشنبه و جمعه زده شود، به دلیل تبادلات انرژی های کیهانی بر یکدیگر، انرژی پایینی در این روزها بر زمین حاکم است که اگر نوره مالی بر بدن در این روزها انجام شود، نه تنها باعث درمان نمی شود، بلکه سبب ایجاد بیماری پوستی می شود.

لذا توصیه می گردد که نور مالی را طبق روایاتی که به بدست ما رسیده و زمان های مشخص شده انجام دهید تا بیشترین نتیجه را بگیرد.

خواص نوره طب سنتی و حنا    

نوره طب سنتی یکی از بهترین مواد برای موبری و درمان سودای بدن می باشد. از دیر باز تاکنون ازنوره طب سنتی برای نظافت بدن استفاده می شود که امروزه متاسفانه این فرهنگ به دلایل خاصی کمرنگ شده است و این موضوع سبب شده تا شاهد دیدن افراد زیادی با مزاج خشک و سرد و یا غلبه سودا در جامعه باشیم.

اما افرادی که به سلامت خود بیشتر اهمیت می دهند و از محصولا ارگانیک برای خوارک و بهداشت خود استفاده می کنند کاملا با نوره طب سنتی آشنا هستند و همیشه از این محصول برای نظافت و شیمی درمانی عالی بدن بهره می گیرند. نوره طب سنتی باعث می شود که موهای زائد بدن و همچنین موهای کل بدن به سهولت تمیز گردد.

این امر سبب شده که نه تنها موهای زائد، بلکه پوست های مرده و همچنین مواد بیماری زای انباشته در قسمتهای مختلف بدن، از بدن خارج گردد و خطر ابتلا به سرطان، و دیگر بیماری های بطور چشم گیری کاهش یاد.

10 خواص نوره طبیعی زرنیخ دار در طب سنتی + قیمت

معمولا برخی از افراد بعد از نوره مالی پوست بدنشان جوش می زندکه برای این موضوع پیشنهاد می شود که بعد از عمل نوره مالی، اقدام به حنا زدن بدن نمایند. حنا طبع سرد دار و پوست بدن را خنک می کند و استفاده از حنا بعد از نوره مالی بسیار لذت بخش هست.

همچنین حنا باعث عدم جوش زدن بدن شده و پوست را لطیف تر و جذاب تر می کند. به همین خاطر، افرادی که یکبار از حنا بعد نور مالی استفاده کرده انده و این تجربه را دارند ترجیح می دهند تا همیشه بعد نور مالی با نوره طب اسلامی از حنا بهره گرفته و از مزایای حنا همگام با نوره استفاده کنند.

نوره طب سنتی

انواع بسته بندی نوره طب سنتی اسلامی  

مجموعه رها ارگانیک نوره طب سنتی اسلامی را بصورت عمده و خرده عرضه می کنند که بسته بندی های نوره غالبا 500 گرمی و 1 کیلوگرمی می باشد. این نوع بسته بندی ارتباط مستقیم بانحوه مصرف نوره طب سنتی دارد. بدین صورت که برای موبری موهای زائد و حساس بدن، بهتر است از  نوره طب اسلامی با بسته بندی نیم کیلوی استفاد شود و برای نور مالی کل بدن از بسته بندی یک کیلوی استفاه شود.

زیرا اگر برای مصرف کم یک بسته 1 کیلوگرمی باز شود قاعدتا بخشی از پودر استفاده شده و بخشی غیر قالب استفاده می ماند که این بخش غیر قابل استفاد اگر در محیط حمام بماند به مرور خاصیت درمانی و موبری خود را از دست می دهد. به همین خاطر نوره طب سنتی در این نوع بسته بندی عرضه می گردد تا افراد متناسب با نیازشان از بسته بندی های مختلف استفاده کنند.

علاوه بر این افراد که نوره طب اسلامی را بصورت عمده و بسته بندی می خواهند می توانند پس تماس با واحد فروش، درخواست کنند تا بسته بندی ها براساس آنچه آن ها تعیین می کنند صورت گیرد و این محصول را در بسته بند های سفارشی 250 گرمی، 500گرمی، 1 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی و …. در اختیار داشته باشند و مطابق با نیازشان از انواع بسته بندی های این محصول استفاه کنند.

نوره طب سنتی

خرید و قیمت نوره طب سنتی

امروزه فروشگاه های اینترنتی بستر بسیار مناسب برای خرید نوره طب سنتی و انواع محصولات ارگانیک و طبیعی را فراهم کرده و که اکثر مجموعه های معتبر را وادار کرده تا در این فضا سهمی داشته باشند و از این طریق انواع محصولات خود را عرضه کنند و بدین روش به مردم عزیز ایران زمین خدمت رسانی کنند.

 مجموعه رها ارگانیک نیز از این قاعده مستنثنی نبود و با راه اندازی وبسایت رها ارگانیک و استخدام کارشناسان فروش مجرب در این زمینه تمام تلاش خود را می کند تا انواع محصولات ارگانیک از جمله نوره طب اسلامی و دیگر محصولات طبیعی را با بالاترین کیفیت و کمترین زمان در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد.

لذا افراد جهت آشنایی بیشتر با محصولات ارگانیک، کیفیت، قیمت نوره طب سنتی و نوع بسته بندی و دیگر  اطلاعات مورد نیاز با کارشناسان ما در مجموعه رها ارگانیک تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره ببرند و لذت یک خرید آسان و مطمئن را با رها ارگانیک تجربه نمایند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش