منوی دسته بندی

نوره زرنیخ دار طلایی | خرید + قیمت

نوره زرنیخ دار طلایی

اگر به دنبال خرید و داشتن لیست قیمت نوره زرنیخ دار طلایی هستید، می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که با شرکت رها ارگانیک در ارتباط باشید چون این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه تولید و پخش محصولات طبیعی از جمله نوره سنتی زرنیخ دار، توانسته است جایگاه خود را در این حوزه از محصولات ارگانیک تثبیت کند و جایی برای بقیه رقبا باقی نگذارد.

مواد تشکیل دهنده نوره زرنیخ دار طلایی

از جمله مهمترین مواد تشکیل دهنده نوره زرنیخ دار طلایی، می توان به زرنیخ که اسمش به دنبال نوره می آید، اشاره کرد. حال سوال این است که چرا زرنیخ انقدر برای تولید نوره درمانی، مهم است و اصلا سوال مهمتر این است که زرنیخ چیست؟ محل تولید آن کجاست؟ این همه ارزشمندی این سنگ بخاطر وجود چه ویژگی در آن است؟

زرنیخ یک سنگ سخت اما کمی شکننده است که در بسیاری از نقاط ایران از جمله :

  1. تکاب در آذربایجان غربی
  2. سبزوار در خراسان جنوبی
  3. کوه های استان کرمانشاه
  4. معادن استان همدان

یافت می شود. نکته جالبتر این است که این سنگ با این کیفیت و خاصیت درمانی تنها در ایران وجود دارد و کشورهای دیگر از جمله آمریکا، ترکیه، و کشورهای اروپایی، خاستار خرید این سنگ با ارزش از ایران و واردات به کشور خود هستند و اگر در سایت های معروف دنیا مانند آمازون آن را سرچ کنید، میبینید که با قیمت های دلاری بالا در حال خرید و فروش است و متقاضیان فراوانی دارد.

علت محبوبیت زرنیخ به دلیل وجود آرسنیک در آن است که ماده ای است که در تمام نقاط دنیا از آن برای شیمی درمانی استفاده می شود و کشورهای اروپایی و آمریکا این سنگ را به پایین ترین قیمت از ما خریداری کرده، تبدیل به ماده ی شیمی درمانی کرده و دوباره به ایران با هزینه های بالا صادر می کنند. و اگر دکترهای طب مدرن بتوانند خود ماده شیمی درمانی را تولید کنند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت برای صادرات نیست.

نوره زرنیخ دار طلایی

خواص نوره زرنیخ دار در طب سنتی

در ادامه صحبت بالا، در مورد خواص نوره زرنیخ دار طلایی در طب سنتی، نکته جالبتر این است که وقتی زرنیخ را در کارخانه تولید نوره به کار می بریم، خود به عنوان یک شیمی درمانی طبیعی با قدرتی کمتر از شیمی درمانی که در بیمارستان ها انجام می شود، عمل می کند به این شکل که وقتی شخص در حمام عمل نوره مالی را آغاز می کند، استشمام بوی متصاعد شده از نوره زرنیخ دار طلایی طبق روایات، از طریق بینی وارد شش ها شده، پاکسازی ریه را انجام داده و سپس از طریق سرخرگ های متصل به ریه، وارد جریان خون کل بدن شده و مانع از ابتلا به سرطان خون می شود.

نوره زرنیخ دار طلایی

فواید درمانی و عوارض پودر نوره

از دیگر فواید درمانی نوره زرنیخ دار طلایی مانع از مبتلا شدن به سرطان پوست است که برای این مهم، شما باید ابتدا با روش استفاده از نوره زرنیخ طلایی آشنا شوید. به این شکل که ابتدا یک کاسه و کاردک آماده کرده، مقداری از پودر موبر نوره را داخل کاسه ریخته با آب ولرم مخلوط می کنیم به شکلی که خمیری که به دست می دهد، نه شل باشد و نه سفت. سپس آن را روی پوست خود از گردن به پایین تا کف پا بمالید و بگذارید سه الی چهار دقیقه روی پوست بماند، سپس با کاردک آن را از روی پوست بردارید و بدن خود را زیر دوش آب با دقت بشویید.

وقتی در هفته دوبار نوره مالی را در دوشنبه و پنجشنبه انجام دهید، خواهید دید که جوش های ریزی روی پوست شما بوجود می آید که شاید وقتی اولین بار آن ها را ببینید، وحشت کنید و فکر کنید که این یکی از عوارض نوره زرنیخ دار طلایی است. اما باید بگوییم که استفاده از نوره سنتی سبب بیرون ریختن کثیفی های پوست به شکل جوش روی پوست می شود و دیگر این مواد سودازا داخل پوست نمی ماند که بعدا به شکل سرطان پوست بروز کند. پس قطع به یقین بدانید که مصرف نوره اسلامی، از واجبترین و مهمترین موضوعاتی است که باید حتما برای انجام آن در هفته برنامه ریزی کنید.

نحوه ثبت سفارش نوره طب اسلامی

برای ثبت سفارشنوره زرنیخ دار طلایی کافیست با شماره تماس های موجود در همین صفحه ارتباط بگیرید تا از راهنمایی های کارشناسان فروش رها ارگانیک بهره مند شده و با خیالی آسوده سفارش خود را در سریعترین زمان ثبت کنید. ارسال سفارشات مجموعه رها ارگانیک بین سه تا چهار روز کاری به دلیل حجم بالای سفارشات طول می کشد.

لذا خواهشمند است عزیزانی که ثبت سفارش خود را انجام داده اند، با صبوری و بردباری منتظر باشند تا سفارششان ارسال و به دستشان برسد. ارسال نوره زرنیخ دار طلایی به دلیل کارخانه جداگانه ای از سایر محصولات دارد، با سرعت بیشتری انجام می شود بخصوص وقتی سفارشات به شکل فله و گونی 25 کیلویی باشد، در سریعترین زمان ممکن سفارش به سمت باربری فرستاده می شود.

نوره زرنیخ دار طلایی

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش