منوی دسته بندی

مرکز پخش شامپو سبغ اصلی 100 درصد گیاهی | ضد شوره سر

شامپو سبغ اصلی

مرکز پخش شامپو سبغ اصلی 100 درصد گیاهی در شهر قم می باشد. لذا خریداران محترم با توجه به این نکته باید سفارش خود را به صورت حضوری در صورت آمدن به شهر قم یا به صورت آنلاین اگر این امکان را ندارند، در شرکت رها ارگانیک ثبت کرده و منتظر دریافت شامپو سبغ اصلی باشند. اگر شخصی به دنبال رفع شوره سر خود می باشد، ما این شامپوی بسیار با کیفیت را به ایشان پیشنهاد می کنیم.

شامپو سبغ چیست؟

این شامپوی سبغ چهل گیاه، ضد شوره سر است از آن جهت که با خنک کردن پوست کف سر و مرطوب کردن آن، خشکی را برطرف نموده و یک پاکسازی کلی در جهت رویش مجدد پوست کف سر انجام می دهد. به همین دلیل افرادی که با نیت ضد شوره سر از این محصول استفاده می کنند، رضایت بسیاری از حل شدن این مشکل که مدت ها با آن دست و پنجه نرم کرده بودند، اعلام می کنند و برایشان سوال است که چگونه یک شامپوی کاملا گیاهی می تواند به راحتی در صدد رفع شوره سر بر آید.

برای پاسخ به این پرسش باید گفت که شامپو سبغ، تنها شامپویی است که 100 درصد از مواد طبیعی ساخته شده و هیچ گونه ماده شیمیایی حتی نگهدارنده نیز در آن به کار نرفته، از این رو شما می توانید با اطمینان کامل به ارگانیک بودن آن، از شامپو سبغ اصلی برای شستشوی سر خود استفاده نمایید.

مواد تشکیل دهند شامپو سبغ اصلی

مواد تشکیل دهنده شامپو گیاهی سبغ شامل سدر، حنا، ختمی، مورد، گیاه بابونه، پودر رزماری، سیاه دانه آسیاب شده و دیگر گیاهان می باشد. باید به این نکته دقت کنید که هر گیاهی که در تولید این شامپو به کار رفته، حالت تعادل را در ترکیب آن بوجود آورده است. به طور مثال سیاه دانه یک ماده فوق العاده گرم است و کسی که سرش سرد باشد و دچار ریزش مو بخاطر سردی سر باشد، این ماده با گرم کردن کف سر، ریزش مو را قطع خواهد کرد.

 سردی سر چطور سبب ریزش مو می شود؟ سردی وقتی بوجود می آید که شخص بسیار غصه بخورد و افکار منفی زیادی را در سر داشته باشد و تبدیل به افسردگی شود. که سرد بودن کف سر باعث یخ زدن ریشه مو و در نتیجه ریزش آن می گردد.

نوره طب سنتی 500 گرمی و درمان سودا و سرطان

حال اگر شخص دیگری کف سرش بشدت گرم باشد، باید چه کند؟ ابتدا باید اضافه کنیم که این گرم بودن سبب سوزاندن ریشه مو شده و مجددا ریزش مو را به شکل شدید به دنبال دارد. شامپو سبغ اصلی با داشتن حنا و سدر و ختمی در داخل ترکیبات خود، سبب خنک شدن پوست سر می گردد و در نتیجه بعد از یک مدت استفاده، شخص مشاهده می کند که ریزش مو قطع شده است و در نتیجه رضایت بسیار بالایی از این محصول را اعلام می دارد.

شامپو سبغ اصلی

تفاوت شامپو سبغ اصلی از تقلبی

شامپو سبغ اصلی توسط تولیدی حصاری تولید می شود که دارای هولوگرام با لوگوی حصاری است. این هولوگرام معمولا بروی درب محصول چسبانده شده که توصیه می گردد هنگام خرید حتما به این نکته توجه نمایید. علاوه بر این شامپو سبغ اصلی جلد سفید رنگ و کمر باریک دارد و سر شامپو به رنگ بنفش  است.

از دیگر نشانه های ظاهری شامپو سبغ اصلی می توان به لیبل های پشت و جلوی محصول اشاره کرده که بر روی هر دو لیبل، لوگو حصاری به همراه تصویر حکیم ابو علی سینا به رنگ سیاه درج شده که نشان دهند اصالت محصول است.

بروی لیبل جلوی محصول به فارسی و زبان لاتین کلمه ( سَبَغ ) درج شده و بروی لیبل پشت محصول اطلاعاتی از قبیل: خواص درمانی، دستور مصرف و یک نکته قابل توجه درج شده است که حتما قبل از استفاده باید به موارد ذکر شده بروی شامپو گیاهی سبغ توجه نمایید.

شامپو های تقلی سبغ در بازار هستند که از لحاظ ظاهری با شامپو سبغ اصلی بسیار تفاوت دارد. شامپو سبغ های تقلبی با جلد شفاف و بیرنگ بود و یک لیبل بنفش در جلوی جلد زده شده است که هیچ گونه هولوگرام و لوگوی حصاری بروی آن درج نشده است. عکس شامپو سبغ اصلی را برای شما گذاشته ایم تا بهتر متوجه ویژگی های شامپو گیاهی سبغ اصل شوید و به سادگی بتوانید این محصول بار ارزش را از مجموعه رها ارگانیک تهیه نمایید.

شامپو سبغ اصلی

خرید شامپو سبغ در اصفهان

شامپو سبغ یکی از بهترین شامپو های گیاهی است که افراد در شهرهای مختلف خصوصاً اصفهان بدنبال خرید این محصول هستند. خواص درمانی این شامپو گیاهی فوق العاده هست و نتایجی که مشتریان محترم از شامپو صبغ گرفته اند بی نظیر بوده و سبب تقویت موی سر شده است.

برای خرید شامپو سبغ اصل در اصفهان می توان بصورت آنلاین این محصول را از فروشگاه های آنلاین معتبر سفارش داد. مجموعه رها ارگانیک حدود ۱۵۰۰ محصول را عرضه می کند که یکی از این محصولات شامپو سبغ اصل در نوع چرب و معمولی می باشد که اصفهانی های عزیز می توانند همراه این محصولات، دیگر محصولات طبیعی و ارگانیک را سفارش داده و خریداری نمایند.

خرید عمده شامپو گیاهی سبغ 250 میلی لیتر 

آیا شامپو سبغ اصلی باعث درمان رویش مو می شود؟

همانطور که در دو پاراگراف به طور مفصل توضیح دادیم، شامپو سبغ اصلی سبب درمان رویش مو می گردد. حال این سوال برای مصرف کنندگان عزیز پیش می آید که آیا با یکبار مصرف این محصول، ریزش مو قطع می گردد یا باید همیشه آن را مورد استفاده قرار داد؟

دوستان گرامی باید به این مساله توجه کنند که ریزش مو یا عدم رشد و رویش مو علت های دقیقی دارد که به نوع تغذیه هر شخصی بر می گردد. همچنین مزاج فرد و موادی که برای مراقبت از موهایش به کار می برد، در ریزش و رویش مو بسیار تاثیر گذار است. بنابراین نباید با مصرف شامپو سبغ به تنهایی منتظر معجزه درباره موهایتان باشید.

بلکه باید تغذیه خود را اصلاح کنید. زیرا این موضوع که چه چیزی وارد بدن می شود، بسیار بر عملکرد اعضای بدن بخصوص مو اثر دارد. همیشه باید مواد غذایی مصرف کرد که در جهت هماهنگ تر شدن اعضای بدن با یکدیگر باشند، نه موادی مانند فست فود که هر عضوی را به زحمت می اندازد تا بتواند آن را هضم کند.

شامپو سبغ اصلی

نحوه استفاده از شامپو سبغ اصلی

دستور مصرف شامپو گیاهی سبغ بطور کامل بروی محصول درج شده است و همیشه قبل از مصرف محصول را به خوبی تکان دهید تا مواد ته نشین داخل آن بخوبی با هم مخلوط گردد. علاوه بر این پیشنهاد می گردد که در هر بار استحمام، 2 دفعه از محصول برای شسشتوی سر بهره بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید.

دست اول را برای شسشتوی کلی و از بین بردن غبار مو انجام دهید و دست دوم را با هدف تغذیه مو با کمی ماساژ انجام دهید. اجازه دهید که کف حاصل از شامپو سبغ اصلی به مدت 3 الی 5 دقیقه بروی سر بماند، سپس موهای سر تان را آب کشیده بطوری که هیچ گونه کفی بروی سر نماند. توجه داشته باشید که در هنگام مصرف شامپو گیاهی سبغ، بدلیل تحریک پیاز مو ها، احتمال دارد کمی خارش در سر ایجاد شود که جای نگرانی نیست.

شامپو سبغ اصلی

خرید شامپو سبغ اصلی

شامپو سبغ اصلی را می توان بصورت عمده و خرده از مجموعه رها ارگانیک سفارش داد. ما در مجموعه بزرگ و معتبر رها ارگانیک شرایطی را فراهم کردیم تا مصرف کنندگان عزیز به سهولت بتوانند با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنند و شامپو سبغ اصلی را به همراه دیگر محصولات ارگانیک خریداری نماییند و لذت یک خرید آسان و مطمئن را با رها ارگانیک تجربه نمایند.

محصولحجمنوعخواص
شامپو سبغ300mlچرب و معمولیدرمان ریزش
شوره
موخوره

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

‫2 نظر

  • خرید عمده شامپو سبغ

    سلام و عرض ادب
    درخواست خرید شامپو سبغ رو دارم. تعداد 70 عدد برای نمونه میخوام. لطفا برای خرید راهنمایی بفرمایید.

    2024-02-27 در 18:22
    • رها ارگانیک

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      با واحد فروش تماس بگیرید، تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

      2024-03-04 در 09:02

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش