منوی دسته بندی

قیمت و خرید سرمه اثمد | شیشه 15 گرمی

سرمه اثمد

سرمه از قرن های خیلی گذشته مورد استفاده زن و مرد بوده و در زمان ظهور اسلام، پیامبر صلوات الله علیه این محصول به شکل موکد، مورد تایید این شخصیت والا قرار گرفته و استفاده از آن را بسیار توصیه کرده اند. البته در زمان حال حاضر انواع سرمه تولید شده اما تاکید پیامبر اکرم به این مورد است که سرمه ی اثمد را به چشم بکشید که سبب جلای چشم و تقویت آن می شود.

خواص سرمه اثمد

از مهمترین خواص سرمه ها زیبا نمودن چشم هاست که دلیل استفاده مرتب خانم ها از این محصول همین موضوع می باشد. اما سرمه ای که از همه بیشتر خاصیت دارد، سرمه سنگ اثمد است. خواص سرمه ی اثمد عبارتست از :

  • برطرف کننده سریع ضعیفی چشم ها
  • از بین برنده آب مرواید در سالخوردگان
  • درمان پیر چشمی در افراد بالای 50 سال
  • خارج کننده مواد اضافه ای که در منافذ صلبیه به دلیل استفاده از مواد آرایشی گیر افتاده است
  • زیاد شدن دید چشم با افزایش ورود نور به منافذ آن
  • رشد مژه ها از بهترین خواص سرمه می باشد
  • از بین رفتن خشکی دیدگان
  • اگر چشمی دچار اشک ریزش باشد، با استفاده از سرمه قطع می شود
  • به دلیل رنگ طوسی براق مانندش ، وقتی به چشم کشیده می شود، چشم ها بسیار زیبا می شوند
سرمه اثمد

آموزش کشیدن سرمه اثمد

آموزش کشیدن سرمه ی اثمد به این شکل است که ابتدا باید سرمه دان برنجی خود را از سرمه اثمد تا نیمه پر کرده، اگر برای مصرف درمانی می خواهید استفاده کنید، شب قبل خواب آن را سه تا هفت بار به چشم بکشید به این شکل که از دفعه اول میله سرمه دان را به چشم راست کشیده سپس میله سرمه دان را داخل سرمه دان برنجی برده، آن را آغشته به سرمه کرده و به چشم چپ بکشید.

این کار را آنقدر انجام میدهید تا به عدد 7 برسید و سپس چشم ها را بسته و می خوابید. با این کار این سرمه 6 تا 7 ساعت حداقل در چشم های شما باقی می ماند و کاملا در آن جذب شده و حل میشود و خواص خود را به چشم ارائه می کند. در ادامه فیلم آموزش کشیدن سرمه اثمد را با سرمه دان برنجی برای شما قرار می دهیم.

تشخیص سرمه اثمد اصل

در اینجا باید یک نکته ای را خدمت شما عرض کنم که سرمه اثمد تقلبی در بازار وجود ندارد زیرا سرمه اثمد یک سرمه کاملا متفاوت با سایر سرمه هاست و اصلا نمی توان در آن تقلبی به کار برد. این سرمه از سنگ اثمد طی روند چهل روزه تولید می شود و امکان هیچ گونه دستبردنی در تولید آن نیست زیرا سنگ خالص است که طی فرآیندی به سرمه تبدیل می شود.

نوره زرنیخ دار | مزایا و معایب

و اگر مغازه داری بخواهد سرمه های مغزیجات را به جای سرمه ی اثمد بفروشد، خود خریدار متوجه این موضوع خواهد شد زیرا سرمه مغزیجات بسیار سیاه است و اصلا حالت شن ریزه مانند سرمه ی اثمد ندارد و یک سرمه شناخته شده در کل دنیاست. پس مشتریان عزیز نگران این که سرمه اصل است یا تقلبی نباشند و با خیال راحت خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهند.

سرمه اثمد در روایات

نام سرمه در روایات بسیار به کار برده شده بخصوص سرمه اثمد که نسبت به سایر سرمه های درمانی مانند سرمه کافوری و سرمه نشادر، بیشتر درباره اش روایت وجود دارد. یکی از مواردی که رسول اکرم (ص) همواره با خود داشتند سرمه بود و همیشه از آن برای جلا و افزایش نور چشم استفاده می کردند . و تا کید مستمر ایشان به استفاده مداوم از سرمه اثمد بوده است و ذکر کرده اند که این ماده با ارزش، چشم را عاری از هرگونه آلودگی کرده و سبب افزایش نور آن می شود.همچنین در سیره امامان معصوم علیه السلام نیز آمده است که آنان از سرمه برای جلائ چشم بهره می گرفتند و به استفاده آن سفارش می کردند.

سرمه اثمد

تجربه استفاده از سرمه اثمد

تجربه استفاده از سرمه اثمد توسط مشتریان مانند تجربه استفاده از نوره زرنیخ دار، بسیار شگفت انگیز و زیاد است به طوریکه کمتر کسی از مصرف کنندگان این محصول بوده که ابراز نارضایتی کند. بلکه قریب به 99 درصد مشتریان، بعد از استفاده برای یک دوره کوتاه مدت، رضایت کامل خود را از کار آمدی و نتیجه بخش بودن آن ابراز کرده، و دوستان دیگرشان را به ما معرفی کرده تا این محصول را خریداری کنند.

از جمله این تجربه های رضایت بخش یکی از مشتریان ما در استان گلستان می باشد که به همراه دخترشان هردو از سرمه اثمد و کافوری برای درمان ضعیفی چشم شان استفاده کردند و چون نتیجه گرفتند، سرمه اثمد رها ارگانیک را به اکثر دوستانشان برای تهیه معرفی کردند و این بازگوویی تجربه رضایت بخش شان به افرادی که به این سرمه برای درمان چشم هایشان نیازمندند، همچنان ادامه دارد. و ما با تماس هایی که از طرف این افراد با شرکت رها ارگانیک برقرار می شود، متوجه این رضایت عمومی از سرمه اثمد رها ارگانیک می شویم.

سرمه اثمد

نحوه خرید سرمه اثمد

امروز یکی از ساده ترین رها برای کسب اطلاعات و خرید انواع محصولات ارگانیک مراجعه به سایت ها و فروشگاه های مجازی می باشد که در همین راستا مجموعه رها ارگانیک برای سفارش سرمه، نور زرنیخ دار، شامپو سبغ و دیگر محصولات طبیعی این وسایت را راه اندازی کرده است. لذا افراد با مراجعه و مطالعه مقالات مختلف، اطلاعات مورد نیاز و دانش فنی لازم در مورد محصولات عرضه شده توسط این مجموعه را کسب می کنند.

شامپو سبغ گیاهی 300 گرمی اصل را ازکجا بخریم؟

علاوه بر این می توان با کارشناسان فروش رها ارگانیک تماس بگیرد و از مشاوره تخصصی در مورد محصولات بهرمند شود و از قیمت و نحوه خرید سرمه اثمد از رها ارگانیک جویا شده و به سادگی و با خیال آسود بهترین نوع سرمه را خریداری کنید. جالب است بدانید برای بسته بندی سرمه از شیشه پنی سیلین استفاده میشه که این شیشه ها در دو نوع 10 و 15 گرمی می باشد.

سرمه اثمد

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش