منوی دسته بندی

قیمت و خرید نوره اصل + 5 روش تشخیص آن

نوره اصل

برای تشخیص نوره اصل از تقلبی 5 فاکتور موثر وجود دارد که مصرف کنندگان به سهولت می توانند از این روش ها برای تشخیص نوره با کیفیت از تقلبی بهره بگیرند. این 5 معیار عبارتند از : رنگ نوره، بوی نوره، زمان موبری، میزان ایجاد سوزش پوست و خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر که در ادامه به توضیح مفصل آن می پردازیم.

نوره اصل چه رنگی است؟

اولین روش موثر برای تشخیص نوره اصل ، رنگ آن می باشد که رنگ محصول بین زرد نخودی ( زرد کم رنگ ) در فصل های بهار و تابستان و رنگ سفید در فصل های پاییز و زمستان متغیر است. علت این تغییر رنگ بدلیل رطوبت آهک و همچنین نوع زرنیخ بکار رفته می باشد. در فصل زمستان چون رطوبت آهک زیاد است، باعث می شود که از رنگ زرد نوره کاسته شود و بیشتر به سمت روشن تر شدن و سفیدی میل کند.

اما در تابستان و بهار چون درصد رطوبت آهک مناسب است، رنگ نوره دقیقا همان رنگ زرد نخودی می شود که بیشتر مصرف کنندگان این ترکیب رنگ را به عنوان رنگ اصلی می شناسند. اما باید فاکتور های دیگری را که در نوع رنگ نوره دخیل هست، مد نظر گرفت.

مثلا جنس خود زرنیخ هم در رنگ نهایی نوره که سفید یا زرد نخودی شود بسیار موثر است. اجازه دهید تا با یک مثال برایتان این موضوع را روشن کنم. شما وقتی از یک باغ در شهرستان طارم زیتون بخرید، یا از باغی در اطراف شهر قم، رنگ خود زیتون ها و در نتیجه رنگ روغن زیتون شما فرق می کند و از سبز خیلی پر رنگ تا سبز لجنی متغیر می شود.

زرنیخ نیز به همین شکل است. اینکه سنگ زرنیخ متعلق به زرشوران باشد یا سبزوار یا کرمانشاه و همدان، در تولید رنگ نهایی پودر نوره اصل ، تفاوت هایی ایجاد می کند. حتی سنگ زرنیخ های آورده شده از خود زرشوران چون از معادن مختلف و زمین های متفاوت برداشت می شود، باز رنگ نوره متغیری به ما می دهد.

اما در نهایت برای تشخیص نوره اصل از تقلبی توسط رنگ، نیاز است که به زمان و فصل خرید توجه کنید و بر اساس فصل به تشخیص اصل یا فیک بودن این محصول از طریق رنگ بپردازید.

نوره اصل
عکس نوره اصل

تشخیص نوره اصل از تقلبی توسط بو

دومین روش تشخیص نوره اصل ، از طریق بوی محصول می باشد. نوره با کیفیت بوی ملایمی دارد که در طب اسلامی برای پیشگیری از سرطان، تاکید بر استشمام بوی نوره شده و این موضوع را  بسیار موثر در درمان سرطان خون می دانند. اما نوره های تقلبی بوی بسیار تند و آزار دهنده ای دارند و استشمام بوی آن می تواند سلامتی افراد را به خطر بیندازد.

تشخیص نوره اصل از تقلبی با زمان موبری

اما سومین معیار برای شناسایی نوره اصل ، مدت زمان موبری نوره است که نوره با کیفیت و اصل زمان موبری بین 3 الی 5 دقیقه داشته و بعد از این مدت زمان به سادگی با کاردک می توان به پاکسازی نوره و مو های زائد پرداخت. اما زمان موبری نوره های تقلبی معمولا بین 8 الی 10 دقیقه و حتی بیشتر هم می رسد و عمل موبری بطور کامل انجام نخواهد شد که بعد این موضوع تقلبی بودن نوره بطور واضح برای مصرف کننده روشن می شود.

نوره اصل
عکس نوره اصل

تشخیص نوره اصل از تقلبی با میزان ایجاد سوزش در پوست

میزان ایجاد سوزش در پوست چهارمین روش تشخیص نوره اصل از تقلبی است که نوره با کیفیت 1 به 6 بدلیل میزان زرنیخ بالای موجود در آن در مدت زمان بیشتر از 5 دقیقه، سبب سوختن پوست می شود که بیشتر خاصیت موبری و درمانی مربوط به میزان زرنیخ موجود در نوره می باشد. لذا توصیه می گردد که هنگام استفاده از این محصول به مدت زمان نوره مالی توجه کنید تا دچار سوزش در پوست نشوید.


اما در نوره های تقلبی نسب ترکیب آهک به زرنیخ بسیار کم بوده یا اصلا زرنیخ ندارد. که نبود زرنیخ زمان موبری را بالا برده و میزان سوزش پوست را کاهش می دهد و به هیچ عنوان نتیجه رضایت بخشی را بوجود نمی آورد. لذا هرچه نوره با کیفیت تر مدت زمان موبری کمتر و نتیجه مطلوب تری حاصل می شود.

لیست قیمت نوره سنتی زرنیخ دار + خواص درمانی

مشخصات پودر نوره اصل

پودر نوره اصل یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن است که علاوه بر خاصیت موبری، خواص درمانی فراوانی نیز دارد. مشخصات پودر نوره درجه یک به شرح زیر است:

  • پودر نوره اصل به شکل پودری نخودی رنگ است که از ترکیب آهک و زرنیخ درست شده است. زرنیخ ماده ای است که در شیمی درمانی برای درمان برخی انواع سرطان ها استفاده می شود و خواص ضد سرطانی دارد. آهک نیز ماده ای است که در ترمیم پوست و از بین بردن عفونت ها موثر است.
  • نوره پس از ترکیب با آب و خیس شدن به رنگ سبز روشن در می آید. رنگ سبز نشان دهنده اصالت و کیفیت پودر نوره است و هر چه رنگ آن تیره تر باشد، نشان دهنده کیفیت پایین تر آن است.
  • پودر نوره اصل بوی ملایمی دارد که نشان دهنده خاصیت شیمی درمانی طبیعی آن است.
  • این محصول فاقد هر گونه افزودنی شیمیایی یا اسانس می باشد. افزودن مواد شیمیایی یا اسانس به پودر نوره می تواند باعث کاهش خواص درمانی آن شود و همچنین ممکن است باعث حساسیت یا عوارض پوستی شود. پودر نوره باید در بسته بندی های پلاستیکی یا ظروف درب دار نگهداری شود تا از نفوذ رطوبت در آن جلوگیری شود و خاصیت آن حفظ شود.

نوره اصل

نوره اصل چه خواص و فوایدی دارد؟

نوره اصل یکی موبر طبیعی است که در طب سنتی اسلامی و ایرانی به آن توصیه شده است. نوره دارای خواص و فواید درمانی بسیاری است که برخی از آنها عبارتند از:

  • ضد سرطان: نوره اصل حاوی آرسنیک است که یک ماده شیمیایی ضد سرطان است. استفاده از نوره اصل می تواند پیشگیری کننده از سرطان سینه، سرطان خون، سرطان پوست و سرطان رحم باشد.
  •  بوییدن نوره نیز موجب تقویت سیستم ایمنی و مقابله با ویروس ها و باکتری ها می شود.
  • تقویت بدن و قوای جنسی: نوره باعث افزایش آب کمر، پیه کلیه، قلوه پی و غده آدرنالین می شود که این عوامل موجب تقویت بدن، قوای جنسی، انرژی و سلامتی می شوند.
  •  نوره اصل همچنین می تواند در درمان سرد مزاجی، لاغری مفرط و ضعف عمومی مفید باشد.
  • درمان غلبه سودا: نوره یکی از بهترین درمان های غلبه سودا است که منشا بسیاری از بیماری ها مانند: رماتیسم، بیماری های پوستی، بواسیر، بیماری های روده و مثانه، عفونت رحم، زگیل تناسلی، بوی بد، تورم پروستات، واریس، برص، جنون، خوره، پیسی و آکله است.
  • نوره اصل با تخلیه کردن مواد زائد و سمی از بدن، موجب تصفیه خون، روشن شدن پوست، رفع دلگیری و پریشانی و از بین بردن موهای زائد می شود.

نوره اصل

طریقه مصرف نوره اصل

اصولی‌ترین روش مصرف نوره اصل بدین صورت است که ابتدا مقداری از پودر نوره را با آب ولرم مخلوط می‌کنیم. معمولاً برای نوره مالی کل بدن، نیم کیلو نوره اصل کافی می‌باشد. پس از اینکه خمیر مورد نظر آماده شد شروع به نوره مالی می کنیم.

اگر نوره مورد استفاده شما ،نوره اعلای مجموعه رها ارگانیک است باید حدود ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید و اگر از نوره ممتاز این مجموعه استفاده می‌کنید باید حدود ۵ الی ۶ دقیقه نوره بر روی بدن بماند. سپس با کاردک مخصوص نوره را از روی بدن پاک کرده و آبکشی نمایید. اگر طبع تان گرم هست پیشنهاد می‌شود که بعد از نوره مالی از حنا برای خنک شدن، رفع خشکی و جلوگیری از خارش بدن بهره بگیرید.

نحوه استفاده از نوره برای ناحیه تناسلی

برای نوره مالی ناحیه تناسلی ابتدا باید نوره با آب گرم ترکیب شود تا بافتی شبیه به خمیر پیدا کند. سپس باید بر روی نواحی مورد نظر قرار داده شود. توجه نمایید که پوست ناحیه تناسلی و همچنین پوست زیر بغل بسیار حساس تر از پوست قسمت های دیگر بدن می باشد. لذا برای جلوگیری از سوزش و سوختگی سطحی پوست این نواحی، نوره اصل را در مدت زمان حدود 2 الی 3 دقیقه  گذاشته و سپس با کاردک موها را از سطح پوست برداشته و با آب موضع را شستشو نمایید.

خرید نوره زرنیخ زرد اعلا 500 گرمی

چرا نوره اصل را نوره 1 به 6 می گویند؟               

نوره 1 به 6 اشاره مستقیم به نسبت آهک و زرنیخ دارد که در نوره اصل یک کیلو پودر زرنیخ  را با شش کیلو آهک هیدراته میکس می کنیم. این نسبت، بهترین نسبت ترکیب آهک و زرنیخ است که هم خاصیت موبری و هم خاصیت درمانی عالی دارد. از همین رو به نوره اصل ، نوره یک به شش نیز گفته می شود.

علاوه بر این در بازار نوره های دیگری با نسبت های 1 به 8 ، 1 به 10 و … موجود است که این محصولات از قیمت و کیفیت پایین تری برخودار بوده و خاصیت درمانی موثری ندارند. لذا پیشنهاد می گردد از نوره اصل که نسبت ترکیب زرنیخ و آهک آن 1 به 6 است استفاده کنید تا از مزایای نوره بهره لازم را ببرید.

نوره اصل

قیمت یک کیلو نوره

قیمت یک کیلو نوره اصل با توجه به آیتم های مختلف نظیر: هزینه مواد اولیه، هزینه های تولید، دستمز کارگران، هزینه های بسته بندی، رقابت بازار، هزینه های حمل و نقل و … تعیین می گردد. مواد اولیه تولید نوره آهک و زرنیخ است که زرنیخ شاخه گران تر از زرنیخ کلوخه بوده و تولید یک کیلو نوره با هر نوع زرنیخ، قیمت های متفاوتی از نوره را بدنبال خواهد داشت.

همچنین نوع بسته بندی تاثیر بسزایی در قیمت نهایی این محصول دارد. به عنوان مثال: اگر نوره در بسته بندی ساده باشد، قیمت ارزانتری نسبت به نوره بسته بندی متالایزر دارد و خرید نوره فله قیمت مناسب تری نسبت به نوع بسته بندی دارد.

لذا پیشنهاد می گردد این پود موبر را بصورت عمده و با بسته بندی ساده سفارش داده تا بتوان نوره اصل را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمایید. در همین راستا مجموعه رها ارگانیک بهترین نوع نوره 1 به 6 زرنیخ دار را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار داده و شرایطی را فراهم آورده تا افراد به سهولت بتوانند محصولات ارگانیک را خریداری نمایند.

فروش نوره اصل در تهران

از آنجا که شهر قم قطب تولید نوره کشور بحساب می آید، یکی از ساده ترین روش ها جهت خرید نوره اصل در تهران، خرید اینترنتی از مجموعه رها ارگانیک می باشد. این مجموعه علاوه بر نوره، عرضه کننده ۱۵۰۰ نوع محصول طبیعی و سنتی دیگر می باشد. خرید و فروش نوره اصل بصورت آنلاین این شرایط را فراهم آورده تا مشتریان تهرانی عزیز بتوانند این محصول را بصورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب سفارش داده و خریداری نمایند.

نوره اصل که خاصیت درمانی بالا داشته باشد از زرنیخ شاخه تولید می شود. زرنیخ از طریق جذب پوستی سبب از بین برد سردی بدن و بسیاری از بیماری ها می شود. امروزه در طب سنتی اسلامی برای درمان و یا پیشگیری از انواع سرطان ها نظیر سرطان خون، پوست و سینه در خانم ها نوره اصل تجویز می شود و از این محصول بعنوان یک شیمی درمانی طبیعی یاد می گردد.

نوره اصل

نوره اصل از کجا بخریم؟

جهت اطلاع از قیت و خرید نوره اصل می توان به فروشگاه ها و مجموعه های معتبر نظیر مجموعه رها ارگانیک مراجعه کنید و پنجمین روش و مطمئن ترین راه برای تهیه نوره اصل ، خرید از این مجموعه های معتبر است.کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد محصولات ارگانیک  بخصوص نوره بوده و با مشاوره رایگان شما را راهنمایی می کنند تا نوره با کیفیت و درجه یک را به راحتی تهیه نمایید و لذت یک خرید آسان و مطمئن را با رها ارگانیک تجربه کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش