منوی دسته بندی

خرید نوره یک به شش زرنیخ دار | بسته بندی 1 کیلویی

نوره یک به شش

خرید نوره یک به شش زرنیخ دار به صورت فله و بسته بندی از مجموعه رها ارگانیک میسر است به این شکل که مشتریان از طریق تماس با پشتیبان فروش سفارش خود را ثبت کرده و بین سه تا 5 روز کاری، این پودر موبر اعلا به شهر خریدار ارسال می گردد. بسته بندی های یک کیلویی نیز با کیفیت بالا و در تعداد درخواستی تولید شده و درگونی های 25 عددی قرار داده می شود. بسته بندی همیشه بر نمونه فله ارجحیت دارد زیرا در بحث حمل و نقل و تخلیه بار ، این عمل راحت تر صورت می گیرد و همچنین مصرف کننده نیز به راحتی می تواند آن را در حمام استفاده کند.

آیا نوره یک به شش ضرر دارد؟

یک سوال همیشگی مشتریان نوره یک به شش این است که آیا استفاده از نوره ضرر دارد؟ جواب این است که در مصرف این ماده گیاهی تمام سود نهفته است و عاری از هرگونه ضرری می باشد. نفع آن برای زنان و دختران، در امان ماندن از ابتلا به انواع  کیست های رحم و تخمدان می باشد. همچنین قاعدگی های منظم نتیجه مصرف مداوم نوره یک به شش می باشد.

تولید شامپو سبغ گیاهی 250 میلی لیتری | قیمت عمده و تکی

سفید بودن پوست ناحیه تناسلی و زیر بغل از دیگر مواردی است که افراد خواهان آن هستند و تنها با نوره مالی مداوم به این مهم با کمترین هزینه دست می یابند. نوره یک به شش گیاهی یک لایه بردار قوی است و وقتی از روی پوست آن را برمی دارید، یک لایه پوست سطحی با آن جداشده و فضا را برای بازسازی لایه های زیرین پوست مهیا می کند.

نوره یک به شش

نوره زرد بهتر است یا سفید

یکی از فاکتورهای اصلی تشخیص نوره اصل از تقلبی رنگ آن می‌باشد که برای درک بهتر این موضوع باید با زرنیخ و انواع آن آشنا شد. زرنیخ یک کانی با ساختار بلوری هست که در ایران در معدن زرشوران در شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی یافت می‌شود و یکی از مهم‌ترین مواد اولیه برای تولید نوره زرنیخ دار یک به شش می‌باشد.

زرنیخ در دو نوع شاخه و کلوخه بوده و عمده تولید کنندگان برای تولید نوره زرنیخ دار ۱ به ۶ اصل از زرنیخ شاخه استفاده کرده و برخی نیز از زرنیخ کلوخه برای تولید این محصول بهره می‌گیرند. نوره زرنیخ دار با نسبت ترکیب یک به شش که با زرنیخ شاخه تولید می‌شود به مراتب رنگ زرد تیره تری نسبت به نوره تولیدی با زرنیخ کلوخه دارد. که اگر با کارشناس فروش ما در مجموعه رها ارگانیک تماس بگیرید تصویر این دو محصول را در اختیار شما قرار داده و بدین طریق به درک بهتری در مورد تشخیص نوره اصل خواهید رسید.

نوره فله 1 به 6 ارزان  | خواص درمانی

اما این نکته را باید در نظر داشت که فصول سال و میزان رطوبت هوا بر روی رنگ نوره یک به شش تاثیر دارد بدین طریق در فصل های سرد به دلیل مرطوب بودن هوا، رنگ نوره به سفید میل می کند زیرا آهک با هوا واکنش می دهد و رطوبت پیدا می کند. اما در فصول گرم سال، به دلیل خشک بودن هوا، رنگ نوره یک به شش از زرد نخودی تا زرد پر رنگ بسته به زرنیخ مورد استفاده تفاوت می کند.

نوره یک به شش

طریقه استفاده از نوره زرنیخ دار

طریقه استفاده از نوره یک به شش زرنیخ دار به صورت زیر می باشد:

  1. آماده کردن یک ظرف پلاستیکی و یک کاردک
  2. خالی کردن بسته نیم کیلویی نوره داخل ظرف
  3. مخلوط کردن نوره با آب به قدری که نه شل شود و نه سفت و خمیر با سفتی متوسطی را به دست دهد
  4. رنگ نوره ابتدا زرد شده و سپس سبز رنگ می گردد
  5. با یک دستکش مقداری از مخلوط را برداشته و از پاها شروع به مالیدن کنید تا به زیر گردن برسید
  6. پروسه نوره مالی 5 تا ده دقیقه بسته به سرعت مالیدن به بدن، طول می کشد.
  7. سپس از نقاط حساس بدن با کاردک، شروع به پاک کردن نمایید زیرا پوست این نواحی نازک تر است و امکان سوختن بیشتر
  8. بعد از پاک کردن کل بدن از نوره یک به شش، به زیر دوش آب رفته و تمام بدن را با لیف و صابون بشویید به گونه ای که اثری از نوره روی هیچ جای پوست نباشد.
  9. بعد از نوره مالی استفاده از حنا بسیار توصیه شده است و سبب نرم شدن پوست و عدم دچار شدن به خارش و حساسیت می گردد.
  10. در پایان بعد از خروج از حمام و قبل از پوشیدن لباس، روغن مالی بدن با روغن گلسرخ یا روغن زیتون بهترین گزینه برای جلوگیری از خشک شدن پوست یا جوش زدن است

خرید عمده نوره اعلا

خرید عمده نوره یک به شش اعلا از مجموعه رها ارگانیک امکان پذیر است و این مجموعه بهترین نوره یک به شش زرنیخ دار را به صورت بسته های 1 کیلویی، نیم کیلویی، 250 گرمی و 70 تا 110 گرمی بسته به تقاضای مشتری، در اختیار ایشان قرار می دهد. از نظر کیفیت، نوره های این مجموعه در سطح بالایی قرار دارد و رضایت مشتریان در این چند سال به قدری بالا بوده که ما را به مشتریان دیگر معرفی کرده و خرید های بالای 1000 تا 2000 بسته را انجام می دهند و در بحث فروش تناژ به شکل خیلی قوی مشغول به فعالیت می باشد.

نوره یک به شش

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

‫2 نظر

  • یاسمن

    سلام یه سوال داشتم
    میخواستم بدونم از طریق رنگ، اصل یا تقلبی بودن نوره تشخیص داده میشه یا نه؟؟

    2024-01-10 در 09:58
    • رها ارگانیک

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      بله، نوره زرنیخ دار اصل که با زرنیخ شاخه تولید شده رنگ زرد تری دارد نسبت به بقیه نوره ها

      2024-01-10 در 17:51

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش