منوی دسته بندی

خرید نوره واجبی اعلا | بسته 500 گرمی

نوره واجبی

نوره واجبی اعلا را از مجموعه رها ارگانیک در بسته بندی های 500 گرمی و 1 کیلویی بصورت آنلاین می توانید خریداری کنید. این محصول دارای مزیت های بسیاری می باشد که تقریبا همه طبیان طب سنتی، نوره واجبی را یکی از بهترین مواد برای بیوشیمی طبیعی بدن و درمان سودا دانسته و به مراجعه کنندگان خود توصیه می کنند. علاوه بر این در روایات اسلامی تاکید فراوان به استفاده از نوره واجبی شده است. با ما تا ادامه مقاله همراه باشید.

نوره واجبی چیست؟

نوره واجبی در بازار به نام های دیگری نظیر نوره زرنیخ دار، نوره سنتی و …. شناخته می شود. این محصول از ترکیب آهک هیدراته و زرنیخ تولید شده است و از همین رو برخی از مصرف کنندگان، این محصول را به نام  نوره 1 به 6 نیز می شناسند. یک به شش به معنای یک واحد زرنیخ و 6 واحد آهک در ترکیب اصلی نوره است. بیشترین خاصیت درمانی هم متعلق به همین نسبت 1 به 6 است. بسته های 500 گرمی نوره واجب، کار را برای مصرف کننده راحت کرده است و شخصی که قصد نوره مالی دارد، کافیست تنها یک بسته 500 گرمی را با خود به حمام ببرد، زیرا همین یک بسته، برای نوره مالی کفایت می کند.

نوره واجبی

فرق نوره با واجبی چیست؟

فرق نوره با واجبی در این است که در نوره، زرنیخ به کار می رود اما در واجبی باریم سولفات. زرنیخ به دلیل وجود آرسنیک، خاصیت درمانی دارد اما باریم سولفات این خاصیت را ندارد و تنها در عمل موبری نقش دارد. بوی واجبی بسیار تند است به طوریکه وقتی شخصی، بسته ی واجبی را کرده و با آب مخلوط می کند، بوی نامطبوعی در کل فضای ساختمان می پیچد.

آیا نوره زرنیخ طلایی خاصیت درمانی دارد؟

اما بوی نوره اصلا تند نیست و فقط همان لحظه اول به هنگام مخلوط شدن با آب، بوی آن در فضای حمام می پیچد که آن هم در پیشگیری از سرطان خون تاثیر بسزایی دارد. و این بو اصلا برای فرد مصرف کننده و افراد دیگر آزار دهنده نخواهد بود.

تفاوت دیگر نوره با واجبی در رنگ آن دو می باشد. رنگ نوره کرم رنگ است اما رنگ واجبی به دلیل نداشتن زرنیخ، خاکستری می باشد. واجبی معمولا در بسته بندی های 100 گرمی و به اسم تیزبر در بازار به فروش می رسد اما نوره بسته بندی جعبه ای ندارد و در پلاستیک های سلفونی و محکم به فروش می رسد.

نوره واجبی

تاثیر نوره بر کف پا و درمان سودا

کف پا محل تجمع سودا می باشد. حال سوالی مطرح می شود که سودا چیست؟ سودا تمام سلول های مرده بدن و کثیفی های موجود در آن می باشد که از تمام بدن به سمت پاها نزول کرده و در کف پا تجمع می کند. اگر کسی سالانه 4 بار حجامت کند، سودای سر و کمر و ستون فقرات از طریق حجامت خارج می گردد و به کف پا نمی آید. همچنین روغن مالی بدن سبب از بین رفتن سودای بدن در هر نقطه ای می شود.

اما اگر هیچکدام از این دو عمل انجام نشود، سودا در کف پا جمع شده و از طریق گذاشتن نوره واجبی بر کف پا می توان آن را خارج نمود. همچنین اگر کل پا به حنا گرفته شود و از شب تا صبح روی پا بماند و سپس شسته شود، سبب خروج سودای بسیاری از کف پا می شود. بعد از شستشوی کف پا، قسمت هایی از پا که سیاه شده است را مشاهده می کنید. علت این سیاهی وجود سودای فراوان در کف پاست که با گذاشتن مداوم نوره واجبی از بین می رود.

خرید عمده شامپو گیاهی سبغ 250 میلی لیتر

خرید نوره بسته بندی 500 گرمی

خرید نوره واجبی با بسته بندی 500 گرمی از بهترین پیشنهادات مجموعه رها ارگانیک برای مشتریان می باشد زیرا وقتی قصد فروش نوره را داشته باشند، باید با بسته بندی به مصرف کننده عرضه کنند. پس بهترین تصمیم آن است که از همان ابتدا نوره واجبی را به صورت بسته های نیم کیلویی به مشاورین رها ارگانیک سفارش بدهند. با این کار دیگر نیازی نیست که خودشان، عمل بسته بندی نوره واجبی را که به صورت فله تهیه کرده اند انجام دهند که نتیجه این عمل، افزایش سرعت ارسال بار و فروش است.

نوره واجبی

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش