منوی دسته بندی

خرید نوره سنتی وطن 400 گرمی + عوارض نوره

نوره سنتی وطن

خرید نوره سنتی وطن 400 گرمی در شهر قم انجام می شود و مشتریانی که در سایر شهرهای ایران زندگی می کنند، از طریق باربری برایشان ارسال می گردد. نوره وطن 400 گرمی به دلیل بسته بندی جعبه دار زیبا و محکمی که برایش درنظر گرفته و تولید شده است، متقاضی زیادی دارد چون برای استفاده هم راحت تر است و هرکسی می تواند خود یک بسته را برای موزدایی کل بدن، یکبار استفاده کند.

کارخانه تولید نوره سنتی وطن  کجاست؟    

نوره سنتی وطن یکی از بهترین پودرهای موبر موجود در بازار می باشد که مشتری های خاص خود را دارد و سال های متمادی است که جایگاه خود را در بین رقبا در بالاترین مرتبه فروش حفظ کرده است. کارخانه تولید نوره سنتی وطن که به نام بهترین نوره عطاری شناخته شده، در شهر قم می باشد و اگر سوال تان این است که واجبی از کجا بخریم؟ باید در پاسخ گفت که شهر قم مرکز تولید انواع نوره زرنیخ دار یک به شش است که برای سلامتی بدن بسیار مفید و لازم می باشد. آن دسته از مشتریانی که طالب خرید نوره سنتی وطن می باشند، باید بدانندکه این نوره ی عمده از باربری های شهر قم برایشان ارسال می شود.

نوره سنتی وطن

انواع بسته بندی نوره وطن

نوره سنتی وطن به دوشکل بسته بندی می شود:

  1. 400 گرمی جعبه دار
  2. 900 گرمی سلفون دار

نوره های 400 گرمی در بسته بندی های شکیل جعبه دار قرار دارند که در کارتن های 28 عددی و 88 عددی قرار گرفته و برای مشتری ارسال می شوند. اما بسته بندی های 900 گرمی به شکل سلفون های سفید، محکم که روی آن متن و لوگو زده شده است، طراحی شده و  42 عدد از آن ها داخل کارتن قرار گرفته و پلمپ می شود.

نوره زرنیخ دار | مزایا و معایب

برای اطلاع از قیمت نوره سنتی وطن، می توانید با مشاوران بخش فروش شرکت رها ارگانیک تماس گرفته و اطلاع پیدا کنید. البته قابل ذکر است که نوره سنتی وطن به شکل فله نیز عرضه میگردد امامشتریان برای سهولت کار، بیشتر خواستار شکل بسته بندی آن می باشند و از این رو کارخانه هر روز در حال تولید بسته بندی های 400 گرم و 900 گرم می باشد.

نوره سنتی وطن

تشخیص نوره سنتی اصل از تقلبی

در چند سال اخیر یکی از مهمترین پرسش هایی که برای مصرف کنندگان نوره سنتی پیش آمده است، این است که راه تشخیص نوره اصل از تقلبی چیست؟ در پاسخ به این پرسش می توان گفت که نوره اصل چند ویژگی شاخص دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم از جمله :

  1. موبری زیر 5 دقیقه
  2. بوی متصاعدشده از آن در حد حمام است نه بیشتر
  3. پوست بدن را در زمان بیشتر از 5 دقیقه می سوزاند
  4. رنگ آن از زرد رنگ تا سفید رنگ متغیر است و هرگز خاکستری نیست

در ایران مردم به دلیل اعتقاد به مذهب در گذشته های نه چندان دور از پودر موبر نوره استفاده می کردند و خاصیت ضد سرطانی و سودازدایی آن را کامل درک کرده بودند، اما غرب و انگلیس به دلیل اینکه دیدند مردم ایران بیمار نمی شوند، برنامه ای چیدندکه زرنیخ که ماده ی اصلی نوره سنتی وطن هست را حذف کرده، آهک فراوان و یک سری مواد شیمیایی را جایگزین آن کنند. سپس با بسته بندی های شکیل و به اسم واجبی و قیمتی ارزانتر از نوره زرنیخ دار، آن را وارد بازار کردند تا مردم به سمت واجبی که فقط خاصیت موبری داشت، میل پیدا کنند.

مردم هم غافل از آنکه چرا رنگ این پودر موبر از زرد و سفید به خاکستری تغییر پیدا کرده یا چرا آنقدر بویش به هنگام استفاده زیاد است که کل ساختمان را فرا می گیرد، فقط به خاطر قیمت، متاسفانه جنس تقلبی را جایگزین جنس اصل کردند و سال ها آسیب این جایگزینی اشتباه را خوردند. تا اینکه در چندسال اخیر اطبای طب اسلامی و سنتی با تلاش خود توانستند دوباره نوره اصل را به زندگی مردم برگردانند تا سلامتی مردم دوباره تضمین شود. پس اگر رنگ نوره سفید یا زرد بود، بدانید که به نوره ی اصل دست پیدا کرده اید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

نوره سنتی وطن

عوارض استفاده از نوره

آیا استفاده از نوره برای دختران مجرد عوارضی را در پی دارد یا خیر؟

این سوال اکثر مادرانی است که به سلامتی دخترانشان فکر می کنند اما از اینکه این پودر موبر به آن ها آسیب وارد کند، هراس دارند. در پاسخ به این مادران عزیز باید گفت که عوارض استفاده از نوره یک جمله اشتباه است که بین مردم رایج شده و این پودر موبر و ضد سرطان، یکی از بهترین جایگزین های ژیلت و تیغ می باشد که اکثر دختران نوجوان از آن استفاده می کنند. برعکس آسیب لیزر که بیشتر جوانان به سمت آن میل پیدا کرده اند، آنقدر زیاد است که قابل گفتن نیست.

شاید در ظاهر دیگر رویش موی زائد بعد از چند بار لیزر کردن به طور کامل از بین می رود، اما باید بدانید که خداوند حکیم با حکمت خود، راه های خروج سودا از بدن را مشخص کرده که یکی تعریق، بلند شدن ناخن ها و دیگری موهای زائد است که باید باشد تا مواد مضره بدن از بدن خارج گردند. حال اگر انسان ها بیایندو این راه خروج را با عمل های جدید ببندند، چه اتفاقی دربدن می افتد؟
بله درست متوجه شدید،  این مواد مضر و سمی کم کم تجمع پیدا کرده به شکل غده سفت در بدن با تصویربرداری نشان داده می شوند که به غده سرطانی معروف هستند.

پس مادران عزیز دقت کنند که استفاده از نوره طبیعی نه تنها برای دخترانشان ضررندارد، بلکه راه بوجود آمدن کیست و غده را در ناحیه رحم، مثانه و تخمدان می بندد و یک سیکل ماهیانه دقیق و منظم را به ارمغان می آورد که سلامتی فرزندانشان راتضمین می کند و درنهایت باید گفت که نوره سنتی وطن هیچ عارضه منفی برای بدن ندارد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش