منوی دسته بندی

خرید نوره زرنیخ زرد اعلا 500 گرمی

نوره زرنیخ زرد

خرید نوره زرنیخ زرد اعلا 500 گرمی از شرکت رها ارگانیک به سهولت امکانپذیر است به این شکل که شما روی گزینه تماس با ما کلیک کرده و به مشاورین فروش متصل شده، خرید خود را انجام می دهید. بسته بندی های نوره زرنیخ زرد 500 گرمی به دو شکل سلفون و متالایزر می باشد که قطعا بسته بندی متالایزر به دلیل استحکامی که دارد بسیار محکم تر است و قیمت بالاتری هم دارد اما زیبایی آن باعث شده که مصرف کنندگان از قیمت صرفنظر کرده و این بسته بندی بادوام و زیبا را تهیه کنند. شرکت رها ارگانیک هر دو مدل بسته بندی را دارد و بنا به درخواست مشتری برایش ارسال می کند.

خواص نوره زرنیخ دار در طب سنتی

خواص نوره زرنیخ دار در طب سنتی شامل زیر است:

  • از بین برنده قارچ های پوستی
  • سوزاننده کیست سینه و رحم
  • ضدعفونی کننده واژن
  • درمان کننده عفونت قارچی واژن
  • پاکسازی قارچ ها از اطراف ناحیه تناسلی بانوان
  • از بین برنده خارش ناحیه تناسلی در خانم ها
  • از بین برنده بوی بد ناحیه تناسلی با ازبین بردن میکروب ها

نوره نوره زرنیخ زرد برای زنان بسیار استفاده دارد بخصوص برای درمان عفونت و بیماری های تناسلی. پودر موبر نوره با خاصیت قارچ کشی که دارد، تمام قارچ های اطراف ناحیه واژن را از بین برده، محیط پاک و تمیزی را بوجود می آورد.

نوره زرنیخ زرد

درمان و پیشگیری از سرطان با نوره

درمان و پیشگیری از سرطان پوست و خون با نوره زرنیخ دار طلایی امکانپذیر است. حتی سرطان سینه خانم ها با این ماده ی ارزشمند به راحتی برطرف می شودبه این شکل که یک روز درمیان، نوره مالی با حنا در حمام داشته باشند و سپس بعد از خروج از حمام روغن بابونه به نواحی سینه و زیر بغل بمالند. این کار به صورت مداوم سبب می شود که نوره زرنیخ زرد،کیست و غده ها را بسوزاند و چون لایه از پوست بر میدارد، منافذ پوست باز شده و روغن بابونه به داخل منافذ رسوخ می کند و باعث از بین رفتن و کیست و غده ها می شود.

نوره زرنیخ زرد

نحوه نگهداری از نوره طلایی

نحوه نگهداری از نوره طلایی به این شکل است که در انباری یا در مکانی قرار داده شود که هرگز آب و رطوبت با آن در تماس نباشد. زیرا نوره اسلامی پودری است که به شدت جاذب آب است و سریع با آب و رطوبت ترکیب شده، خاصیت خود را از دست می دهد. از این رو فقط باید به این موضوع توجه کنید وگرنه دیگر هیچ مساله ای برای آسیب دیدن نوره و خراب شدن آن وجودندارد. زیرا نوره زرنیخ زرد یک پودر که اگر سال ها آن را نگهداری کنید، نه خراب می شودو نه تاریخ انقضا دارد.

در شهرهای شمالی ایران به دلیل وجود رطوبت بالا، حتما باید بسته بندی نوره زرنیخ زرد به شکلی باشد که امکان نفوذ رطوبت موجود در هوا به آن میسر نباشد. از این رو برای مشتریان شمال کشور، بسته بندی نوره بیشتر به صورت قوطی های 250 گرمی تا 500 گرمی است تا بتوان فقط حین استفاده در آن را باز کرد و سپس بست تاهیچ راه نفوذ رطوبت باقی نماند.

نوره زرنیخ زرد

بزرگترین تولید کننده نوره زرنیخ دار در قم

بزرگترین تولید کنندگان نوره زرنیخ دار، در شهر قم هستند که رها ارگانیک یکی از آن هاست که سال هاست در این زمینه فعالیت کرده و خود را به مشتریانش اثبات نموده است. رها ارگانیک با ارائه نوره زرنیخ دار اصل واینکه تقلبی نباشد، توجه بسیاری از فروشندگان نوره را به خود جلب کند بطوریکه فیلم رضایت، متن و صوت رضایت بسیاری را از مشتریان دریافت کرده و در کانال تلگرام خود قرار داده است. از روش های تشخیص نوره اصل از تقلبی این است که رنگ نوره بعد از ترکیب با آب، باید اول زرد،سپس سبز کم رنگ شود .اگر خاکستری رنگ شد، بدانید که نوره زرنیخ زرد اصل نیست

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش