منوی دسته بندی

خرید عمده شامپو گیاهی سبغ 300 میلی لیتر |  مخصوص موهای معمولی

شامپو گیاهی سبغ

شامپو گیاهی سبغ در بسته بندی 300 میلی لیتری یکی از بهتری شامپو های گیاهی موجود در بازار می باشد که بخاطر تاثیرات فوق العاده خود توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نماید. این محصول از مواد اولیه گیاهی درجه یک توسط تولیدی حصاری تولید می گردد و مجموعه رها ارگانیک یکی از مجموعه های معتبر در زمینه پخش محصولات طبیعی و همچنین شامپو سبغ گیاهی می باشد.

این محصول در بازار نمونه تقلبی نیز دارد. لذا توصیه می گردد که افراد حتما از مراکز پخش معتبر اقدام به خرید این محصول نمایند. امروزه شامپو سبغ در بسته بندی جدید عرضه می گردد که در تصاویر نوع بسته بندی مشخص هست و یکی از معیار های تشخیص اصل از تقلبی نوع بسته بندی محصول می باشد.

تاثیر شامپو سبغ برای موهای چرب و معمولی

اصولا هر شامپویی را نمی شود برای هر نوع مویی استفاده کرد و بهتر است تا طبق میزان خشکی و چربی مو به انتخاب شامپو پرداخت. زیرا اگر برای موهای خشک از شامپو مخصوص مو چرب استفاده کنید باعث می شود تا پوست و موی سرتان بیش از اندازه خشک شود و به مرور زمان موها شکننده تر شده و ریزش و شوره سر بیشتر می شود. زیرا شامپو مخصوص مو چرب، قدرت چربی زدایی بیشتری نسبت به شامپو مخصوص مو معمولی و خشک دارد.

چرا باید از نوره طب اسلامی استفاده کنیم ؟

در همین راستا شامپو گیاهی سبغ در 2 نوع چرب و معمولی تولید می گردد و به افراد اجازه می دهد تا مطابق با میزان چربی مو سر خود از شامپو سبغ چرب و معمولی بهره بگیرند. این محصول بخاطر اینکه از مواد گیاهی تولید می شود نسبت به شامپو های شیمیایی مفید تر بود و سبب تقویت مو، کاهش ریزش و شوره سر می شود.

لذا افرادی که بدنبال یک شامپو مناسب برای تقویت مو سر خود هستند و ممکن هست شامپو های مختلفی را برای رسید به نتیجه دلخواه تست کرده باشند رو به استفاده از شامپو گیاهی سبغ آورده و پس از مصرف این محصول مشتری دائمی آن شده اند.

شامپو گیاهی سبغ

عوارض شامپو گیاهی سبغ

شامپو گیاهی سبغ از ترکیب انواع مواد گیاهی مفید برای پوست و موی سر تولید می شود و به همین خاطر عوارض خاصی ندارد. اما بطور قطع نمی شود گفت که شامپو گیاهی سبغ برای همه نوع مو مفید  و بی ضرر هست. ممکن هست در برخی افراد حساسیت هایی را بوجود بیاورد که این مورد هم جز استثنائات دسته بندی می شود و ممکن است به دلیل حساسیت مو خود فرد و یا حساسیت به چندگیاه موجود در این محصول باشد.

و نکته قابل توجه دیگر این موضوع می باشد که هنگام استفاده از شامپو گیاهی سبغ باید دقت شود که کف حاصله به قسمت پیشانی و پشت سر که قابلیت رشد مو را دارد نرسد. زیرا بعد از استفاده در دراز مدت رشد مو در این نواحی تقویت شده و موهای این قسمت شروع به رشد می کند.

 اما فواید شامپو گیاهی سبغ بسیار زیاد بوده و افراد بسیاری پس از مصرف این محصول از نتایج فوق العاده آن خرسند هستند که از جمله خواص درمانی شامپو گیاهی سبغ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان ریزش مو
  • در مان شوره سر
  • درمان موخوره
  • در مان شپش
  • خاصیت ضد قارچ
  • تقویت ریشه مو
  • رشد مجدد موهای ریخته شده
  • خاصیت براق کننده گی مو
  • …..
شامپو گیاهی سبغ

نظرات در مورد شامپو گیاهی سبغ

این محصول از دیرباز توسط آقای حصاری  و تیم تولیدشان تولید شده و سال هاست که در بازار عرضه  می گردد و اکثر مصرف کنندگان قدیمی و جدید اذعان دارند که شامپو گیاهی سبغ یکی از بهترین شامپو های گیاهی حال حاضر هست و توانسته افراد را به نتایج مد نظر شان برساند و آن ها را بی نیاز از مصرف دیگر شامپو ها کند. اگر از جمله افرادی هستند که بدنیال شامپویی برای جلوگیری از ریزش و شوره هستند، پیشنهاد می کنیم شامپو گیاهی سبغ را یکبار امتحان کنید و نتایج آن را مورد ارزیابی قرار دهید تا شما هم یکی از مصرف کنندگان دائمی این محصول شوید.

شامپو گیاهی سبغ

خرید شامپو سبغ گیاهی در اراک

شامپو سبغ گیاهی یکی از موفق ترین شامپو گیاهی های موجود در بازار می باشد که نمونه اصل آن توسط تولیدی آقای حصاری در بسته بندی ۳۰۰ میلی لیتری تولید و عرضه می شود. شهر اراک یکی از شهرهایی است که شامپو سبغ گیاهی در آن شهر محبوب بوده و مردم اراک بدنبال تهیه این محصول بی نظیر می باشند.

برای خرید شامپو سبغ اصل در اراک‌ به راحتی می توان با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و این محصول را بصورت عمده و تکی سفارش دهید. بسته بندی جدید این محصول سبب شده تا کار حمل و نقل آن با اطمینان خاطر و بدون نشتی صورت گیرد.این موضوع سبب شده که بتوانیم سفارشات تکی و حتی عمده شامپو سبغ گیاهی را با پست برای مشتریان محترم ارسال کنیم.

قیمت عمده شامپو سبغ

شامپو گیاهی سبغ اصل و دیگر محصولات طبیعی بصورت عمده و خرده توسط مجموعه رها ارگانیک عرضه می گردد. اصولا سفارش عمده شامپو گیاهی سبغ سبب می شود تا هزینه های حمل و نقل و حتی قیمت خود محصول پایین از سفارش تکی و خرده آن شود. لذا پیشنهاد می گردد اگر مصرف کننده دائمی شامپو گیاهی سبغ هستند این محصول را بصورت عمده خریداری نماید. جهت اطلاع از قیمت های عمده و خرده محصولات می توان با کارشناسان فروش ما در مجموعه رها ارگانیک تماس بگیرید و علاوه بر اطلاع از قیمت شامپو گیاهی سبغ، این محصول را به سهولت و با اطمینان خاطر سفارش دهید.

شامپو گیاهی سبغ

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

‫3 نظر

  • سارا کاظمی

    سلام وقت بخیر
    مقاله بسیار خوبی بود ممنون از فیلم خوب و توضیحاتتون

    2024-05-27 در 18:01
  • امیر

    محصولات ارگانیک محصولات بی ضرر و مفیدی هستند و منم دنبال شامپو سبغ اصل بودم که معدنش رو پیدا کردم
    ممنون از مجموعه رها ارگانیک

    2024-01-04 در 21:55
    • رها ارگانیک

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      ممنون از اعتماد شما به رها ارگانیک

      2024-01-06 در 18:13

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش