منوی دسته بندی

تولید و توزیع نوره اسلامی | مزایا و معایب

نوره اسلامی

تولید و توزیع نوره اسلامی در شهر قم توسط شرکت رها ارگانیک در حجم بالا و تناژ صورت می گیرد. این شرکت روزانه به میزان دو تن نوره تولید، بسته بندی و برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می کند. کارخانه تولییاسلامی اگر سفارش نوره فله داشته باشد، می تواند این پودر موبر را در حجم بالاتری تولید و در گونی های 25 کیلویی پر کرده و به باربری برای ارسال بفرستد. اما بسته بندی های یک کیلویی، نیم کیلویی کمی زمان بر است و برای همین روزانه بیش از دو تن، امکان تولید نیست. نوره اسلامی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به طور مفصل آن ها را ذکر می کنیم.

خرید نوره مستقیم از تولید کننده

اکثر مشتریان می خواهند که خرید پودر موبر نوره اسلامی را از مستقیم از تولید کننده تهیه کنند زیرا یقین دارند که تولید کننده بهترین جنس را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار  خریدار قرار می دهد. دقت کنید که هر تولید کننده ای قابل اطمینان نیست مگر اینکه آن را بشناسید یا یک بار از نوره تولیدی اش استفاده کرده باشید که مطمئن باشید که یک به شش می زند.

بزرگترین کارخانه تولید نوره اصل + قیمت عمده

چون متاسفانه برخی تولید کننده ها، برای سود بیشتر، نوره یک به هشت یا یک به ده را به عنوان نوره یک به شش معرفی کرده و به فروش می رسانند. و مشتری بعد از استفاده متوجه می شود که تایم موبری چقدر زیاد است یا خاصیت درمانی چرا ندارد؟ شرکت رها ارگانیک با چندین سال سابقه در تولید و ارسال نوره بهداشتی به شکل تناژ و کمتر برای مشتریان، توانسته اعتماد آن ها را جلب کند و به مشتری دائم تبدیل نماید که سال هاست فقط از این شرکت خرید خود را انجام می دهند.

نوره اسلامی

نحوه ارسال نوره به سراسر کشور

نحوه ارسال نوره واجبی به سراسر کشور به طرق مختلفی انجام می شود. به طور مثال اگر مشتری این پودر موبر را برای مصرف شخصی خود و در حجم یک تا 5 کیلو بخواهد، قطعا بهترین راه برای ارسال، از اداره پست می باشد که تا ظرفیت 20 کیلو را نیز می توان از طریق پست، برای مشتری فرستاد. از بیست کیلو بیشتر دیگر قابلیت ارسال پستی ندارد و در نتیجه از طریق باربری عملیات ارسال نوره اسلامی انجام می شود. به این شکل که اگر یک گونی نوره 25 کیلویی باشد و خود مشتری نیز تقاضای ارسال سریع داشته باشد، برای شهرهای تهران و کرج، با تاکسی بار و با تحویل بارنامه، سفارش فرستاده می شود.

اما برای شهرهای دیگر یا از طریق اتوبوس یا باربری این کار انجام می شود. باز این مهم بستگی به درخواست مشتری دارد که آیا کرایه ی حمل برایش مهم است یا نه ؟ اگر کرایه برایش اهمیت نداشته باشد، از طریق اتوبوس ارسال می شود که یک روز الی دو روز بعد آن را تحویل می گیرد. اما اگر حجم بار بالا باشد و تعداد کیسه ها زیاد، بهتر است از طریق باربری که با نیسان، خاور و تک بارها را جابجا می کنند، این کار انجام شود تا هزینه حمل بشدت کاهش پیدا کند و برای مشتری به صرفه باشد.  البته قابل ذکر است که برای مشتریان شهر قم، نوره اسلامی چه در حجم کم و چه زیاد، از طریق پیک برای عزیزان ارسال می گردد.

نوره اسلامی

معایب و مزایا نوره اسلامی

مزایای نوره اسلامی بسیار زیاد است که باعث شده هر روز افراد بییشتری با این موضوع آشنا شده و به استفاده از آن روی بیاورند.

  • افزایش شحم کلیه
  • افزایش آب کمر و بالا بردن میل جنسی در آقایان
  • درمان کننده جذام
  • درمان کننده غلبه مزاج سوداوی
  • تقویت استخوان های بدن
  • لایه برداری عمیق پوست
  • روشن کننده پوست زیر بغل و بین ران ها
  • سبب از بین رفتن افسردگی
  • شاد شدن روحیه با استشمام بوی آن در حمام

نوره اسلامی معایب ندارد مگر برای افراد مبتلا به آسم که تنفس را در فضای بسته حمام برایشان سخت می کند که اگر شرایطی باشد که بتوانند در حمام را باز بگذارند، آنان نیز می توانند از این پودر درمانی نهایت استفاده را ببرند وگرنه نوره اسلامی دیگر هیچ عیبی ندارد و این باور که ممکن است برای دوشیزگان یا مادران باردار خطر آفرین باشد، کاملا اشتباه است و اتفاقا برای دختران در سنین نوجوانی که تازه به سن بلوغ رسیده اند آنقدر مفید است که اگر مادری این موضوع را بداند، خودش دخترش را به استفاده از نوره بهداشتی تشویق می کند.

خرید نوره سنتی وطن 400 گرمی + عوارض نوره

زیرا استفاده از نوره اسلامی باعث می شود که از همان ابتدای سن رشد، رحم و تخمدان و مثانه سالمی خواهند داشت که در موضوع فرزندآوری بسیار به آن ها کمک می کند و توانایی شان را بالامی برد که در سال های جوانی دیگر با نازایی روبرو نخواهند شد.

نوره اسلامی

افزایش شادابی افراد با مصرف نوره

نوره زرنیخ دار یک نوره بهداشتی است که برای موبری و خاصیت درمانی که دارد، مورد استفاده عموم قرار می گیرد. هرکس از این نوره اسلامی در حمام استفاده کرده است، این موضوع را متذکر شده که در حین استفاده از آن لبخند به لب هایش آمده، قلبش شاد شده و حس خوبی به او دست داده است. از این رو نوره اسلامی را مفرح قلب و شادی بخش به آن ذکر کرده اند. بخاطر همین به نوره سودا زدای قوی گویند به شکلی که هر شخصی که مبتلا به افسردگی یا غم باشد، از بهترین راه ها برای درمانش می توان به نوره مالی، هفته ای دوبار اشاره کرد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش