منوی دسته بندی

خرید مستقیم از تولید کننده | نوره طلایی 1 به 6

نوره طلایی

تولید بهترین نوره طلایی 1 به 6 در قم با بهره گیری از بهترین آهک و زرنیخ  درجه یک صورت می گیرد که از ویژگی های نوره اصل، موبری در زمان حدود 5 دقیقه یا کمتر، بوی کم و خاصیت سودازدایی عالی می باشد. که افراد با اولین بار استفاده، به وضوح متوجه این خواص می شوند. جالب است بدانید که شهر قم، قطب اصلی تولید نوره طلایی می باشد که مشتریان برای خرید این محصول، همواره به مراکز عرضه کننده این محصول مانند رها ارگانیک در این شهر مراجعه می کنند و خرید خود را به صورت عمده-خرده، انجام می دهند.

تاثیر نوره طلایی در پیشگیری از سرطان

تاثیر نوره طلایی در پیشگیری از سرطان به همگان اثبات شده به این شکل که طبق تجویز پزشکان سنتی، و بر اساس میزان سودا و افسردگی فرد، نوره طبیعی در مقدار های مختلف و با دستور استفاده در زمان های مختلف در هفته تجویز می شود. اما به طور معمول افراد می توانند هر دو هفته یک بار، کل بدن خود را با نوره طلایی، نوره مالی کرده و به این طریق علاوه بر حذف موهای زائد، سبب پیشگیری از انواع سرطان ها از جمله سرطان پوست و خون در بدن خود شوند.

از نظر طب سنتی هر فرد دارای مزاج مختص خود بوده که افراد برای درک بهتر و شناخت مزاج خود،باید به طبیب مراجعه کرده و پس از شناخت مزاج خود، مطابق دستور غذایی پزشک، از مواد غذایی مختلف بهره بگیرد.

در طب سنتی مزاج ها به چهار دسته تقسیم بندی می شود.

جدول مزاج شناسی
دم | گرم و تر
بلغم | سرد و تر
صفرا | گرم و خشک
سودا | سرد و خشک

که بدترین غلبه مزاج در بدن، غلبه سودا بوده و فرد دچار غم، افسردگی،اضطراب، تخیل و پرخاش های ناگهانی می شود. از همین رو پودر نوره طلایی یکی از ساده ترین و موثرترین راه برای درمان سودازدایی ازبدن است.

نوره طلایی

رنگ نوره طلایی مایل به زرد است یا سفید

رنگ نوره طلایی هم زرد است هم سفید با توجه به درصد رطوبت آهک به این شکل که در فصل بهار و تابستان به دلیل نبود برف وباران، در هوا رطوبتی وجود ندارد که بخواهد روی رطوبت آهک تاثیر گذار باشد. لذا نوره زرنیخ دار با رنگ اصلی که همان زرد و کرم رنگ است، تولید و در بازار عرضه خواهد شد.

اما در فصل های پاییز و زمستان به دلیل وجود رطوبت، باعث بهم ریختگی رطوبت آهک شده، رنگ نوره به سفیدی بیشتر میل پیدا می کند اما روی کارکرد آن اثری ندارد. اما مشتریان دائمی که همیشه نوره را خرید کرده اند، وقتی ناگهانی با رنگ سفید نوره مواجه می شوند، با تامین تماس گرفته و از رنگ نوره شکایت می کنند. در حالیکه اگر بدانند که این تغییر رنگ از کجا سرچشمه گرفته است، دیگر ناراحت و نگران نشده، با خیال راحت از این پودر موبر با ارزش استفاده می کنند.

نوره طلایی

طریقه استفاده نوره طلایی

نحوه پاک کردن نوره طلایی از بدن جزو روش استفاده از نوره زرنیخ طلایی است به این شکل که بعد از نوره مالی، در زمانی کمتر از 5 دقیقه، با  استفاده از ُیک کاردک، خمیر خشک شده نوره را از روی دست و پای خود بردارید. وقتی عمل نوره برداری از روی سطح پوست انجام شد، سپس به زیر دوش آب رفته، و با لیف و صابون، باقیمانده های نوره طلایی را از سطح بدن خود پاک کنید. اگر می خواهید که بعد از حمام هیچ اثر کوچکی نه از خود نوره و نه از بویش روی بدنتان بماند، باید به این شکل عمل کنید.

  1. قرار دادن حنا روی کل بدن به مدت ده دقیقه و سپس شستن آن
  2. روغن مالی بدن با روغن های گل سرخ یا روغن بابونه، زیتون

استفاده از نوره طلایی در حمام، باعث خشک شدن پوست می شود که وقتی حنا به بدن بزنید، این خشکی کمی برطرف شده، و بعد از روغن مالی، هیچ اثری نه از بو و نه از خود نوره نمی بینید. خواص نوره برای صورت از بین بردن کک و مک و روشن شدن صورت می باشد که فقط باید یک دقیقه، یک لایه نازک از آن را روی پوست قرار داد تا سریع موهای آن را از بین برده و شسته شود و گرنه پوست را به شدت می سوزاند که برای ترمیم اش باید از پماد ترمیم استفاده کنید.

نوره طلایی

خرید نوره طلایی و نحوه ارسال آن

نحوه خرید نوره طلایی بدین صورت است که مشتریان محترم می توانند با کارشناسان فروش ما هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق پیام رسان ایتا ارتباط برقرا کرده و انواع نوره طلایی را به همراه دیگر محصولات ارگانیک سفارش دهند. پس از ثبت سفارش، نوبت به ارسال محصول می رسد که با توجه به درخواست مشتری از روش های زیر سفارش مشتری در اسرع وقت به مقصد مورد نظر ارسال می گردد.

روش ارسال نوره به سراسر کشور به چهار شکل زیر می باشد:

  • از طریق باربری
  • با اتوبوس
  • با تاکسی
  • پست پیشتاز یا سفارشی
  • تیپاکس

اگر حجم نوره طلایی سفارشی کمتر از ده کیلو تا 15 و 20 کیلو باشد، می توان آن را با پست برای مقصد ارسال کرد. اما حجم بالای بیست کیلو حتما باید با اتوبوس یا باربری ارسال شود بسته به درخواست مشتری . به طور مثال اگر مشتری بخواهد که بار سریع به دستش برسد و کرایه بار برایش زیاد مهم نیست، سریعترین روش ارسال با اتوبوس یا تاکسی می باشد. اما اگر کرایه حمل بار برای ایشان مهم است، بهترین گزینه باربری می باشد که شاید دو یا سه روز طول بکشد، اما هزینه خیلی کم شده و بسیار به صرفه می باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش