منوی دسته بندی

بزرگترین کارخانه تولید نوره 1 به 6 + قیمت عمده

کارخانه تولید نوره

بزرگترین کارخانه تولید نوره اصل در قم ساخته شده و مشغول به فعالیت گسترده در زمینه تولید نوره اسلامی و پخش آن در سراسر کشور می باشد. قیمت نوره واجبی در کارخانه تولید نوره به دلیل اینکه خود تولید کننده ی دست اول است، قطعا از تمام عطاری ها و فروشنده های در سطح شهرهای مختلف کشور پایین تر است و آن دسته از همکارانی که به دنبال نوره با کیفیت و قیمت مناسب هستند، با تماس با مشاوران کارخانه تولید نوره رها، می توانند بهترین خرید را داشته باشند.

عمده فعالیت کارخانه تولید نوره

عمده فعالیت کارخانه تولید نوره زرنیخ زرد به شرح زیر می باشد:

1. خرید آهک هیدراته از کارخانه های شهرک شکوهیه قم

2. خرید زرنیخ زرشوران از شهر تکاب استان آذربایجان غربی

3. حمل این مواد به کارخانه نوره قم

4. رساندن درجه رطوبت آهک به میزان 98 درصد

5. آسیاب زرنیخ و تبدیل آن به پودری بسیار نرم و لطیف

6. میکس زرنیخ و آهک به نسبت های مختلف

7. در نهایت تولید نوره زرنیخ دار طلایی

بعد از اینکه عملیات تولید نوره به اتمام رسید، کارگرها آماده ی بسته بندی به شکل های مختلف از جمله گونی 25 کیلویی فله، بسته بندی متالایزریک و نیم کیلویی می شوند. همچنین بسته های پستی نیز آماده و بسته بندی شده و برای ارسال به اداره پست، تحویل پیک داده می شود تا درنهایت سفارش های مشتریان بعد از چند روزکاری به دستشان برسد.

مزایای نوره زرنیخ دار 1 به 6

نوره زرنیخ دار 1 به 6 در کارخانه تولید نوره به صورت روزانه و در حجم 2 تن فله و یک تن بسته بندی آماده می گردد. از مزایای این پودر موبر درمانی می توان به این مورد اشاره کرد که انواع کیست رحم و سینه را در خانم ها به راحتی و با استفاده مداوم درمان می کند. جالب است بدانید افرادی که به غلبه سودا مبتلا می باشند، دچار علائمی مانند خشم ناگهانی، فکر و خیال زیاد، افسردگی حاد و مزمن، احساس غم و عدم لذت از زندگی را دارند. یکی از بهترین راه های اصلاح غلبه سودا به گفته طبیبان طب سنتی استفاده از نوره 1 به 6 زرنیخ دار است.

از دیگر مزایای نوره اصل، پاکسازی کل موهای بدن خصوصا موهای زائد می باشد که علاوه بر از بین بردن موها، یک لایه سلول پوست مرده از روی بدن پاک شده و منافذ پوستی باز می گردد. که این امر سبب ورود بهتر اکسیژن از طریق پوست به بدن و جریان خون می شود که بسیاری از مصرف کنندگان این شرایط پوستی را بهترین شرایط برای روغن مالی بدن دانسته و از انواع روغن های طبیعی به این منظور بهره می گیرند. از آنجاییکه منافذ پوستی باز شده، جذب روغن در بدن به بهترین شکل صورت گرفته و بسیاری از دردهای عضلانی، مفصلی و استخوانی، به راحتی مرتفع می شود.

کارخانه تولید نوره

نحوه استفاده نوره و حنا برای بدن

نوره ذاتا طبیعت گرم و خشک دارد و به همین خاطر برای جلوگیری از افزایش گرما و جوش زدن بدن توصیه می شود که بعد از نوره مالی عمل گذاشتن حنا بر روی بدن به مدت 5 الی 10 دقیقه انجام شود. به این ترتیب که مقدار 100 گرم  حنا در ظرفی ریخته و با آب ولرم خمیر معتدلی درست کرده و بر روی بدن از سر تا پا قرار داده شود و پس از مدت زمان گفته شده بدن را با آب و صابون شستشو دهید.

حنا طبیعتا سرد و خشک است و سبب خنک شدن بدن شده و احساس لذت بخشی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. علاوه بر این حنا پوست را بسیار نرم و لطیف می کند. از همین رو افراد زیادی تمایل به استفاده از حنا بعد از نوره داشته و سعی می کنند از مزایای حنا بعد از نوره مالی بهره ببرند.

مجموعه رها ارگانیک دارای بهترین نوع حنا در بسته بندی های نیم کیلویی می باشد که افراد می توانند به همراه نوره، حنا نیز سفارش دهند.

کارخانه تولید نوره

مواد نوره زرد

مواد نوره زرد طبق روایات طب اسلامی، در کارخانه تولید نوره ساخته و پرداخته و در تولیدش به کار می رود تا بهترین عملکرد را بعد از استفاده به نمایش بگذارد. از مهمترین مواد نوره زرد، زرنیخ زرد است که اگر در ساختار آن نباشد، این محصول تبدیل به پودر موبری می شود که مشابهش در بازار بسیار است و با نام واجبی و با بسته بندی های کوچک 50 تا 100 گرمی به فروش می رود.بنابراین با این تفاسیر مشخص می شود که برای داشتن یک پودر موبر با کیفیت و همچنین دارای خاصیت درمانی بالا، به کاربردن پودر زرنیخ آسیاب شده، جزو اولویت ها می باشد.


زرنیخ با ساختاری که دارد، به از بین رفتن کیست های موجود در سینه و رحم و تخمدان، بیماری پروستات در آقایان و همچنین از بین رفتن سرطان پوست و خون کمک شایانی می کند. به این شکل مردم با هزینه ی اندکی که در قبال خرید این محصول شاخص و ممتاز می کنند، می توانند خود را در پیشگیری و درمان بیماری ها به صورت خودکار بیمه کنند و از هزینه های گزافی که در آینده ممکن است در اثر بی احتیاطی استفاده از مواد مضر برای بدنشان پیش بیاید، به راحتی جلوگیری کنند.

اعطای نمایندگی نوره در سراسر کشور

اعطای نمایندگی از طرف کارخانه تولید نوره مانند سایر محصولات دیگر نیازبه یکسری پیش نیازهایی دارد که فردی که مایل به دریافت این نمایندگی است، باید آن را دارا باشد تا بتوان قرارداد را با اوبست. از جمله این شرایط عبارتست از :

  • مکانی با کاربری تجاری در داخل شهر
  • متراژ حاقل 40 متر
  • سند مکان به شکل مالکیت باشد
  • خرید ماهانه 5 تن حداقل 10 تن
  • 5 تن فله باید در خرید ماهانه باشد
  • یک تن بسته های یک کیلویی متالایزر و سلفون
  • یک تن بسته های نیم کیلویی
  • نیم تن بسته بندی های 70 الی 110 و 250 گرمی

ساعت کاری نمایندگی هم باید صبح ها از ساعت ده الی 13 و عصرها از ساعت 17 الی 21 در سطح شهر باشد. هر نماینده ای که موارد بالا را داشته باشد و همچنین سابقه فعالیت تجاری حداقل ده سال در زمینه خرید و فروش محصولات دیگر داشته باشد، می تواند نمایندگی کارخانه تولید نوره را دریافت کرده و کار خود را استارت بزند. شرکت رها ارگانیک نیز تمام مشتریان آن شهر و استان خود را به این نمایندگی معرفی می کند تا نماینده هم بتواند در سود فروش این محصول ارگانیک سهم بیشتری را از آن خود کرده، با قدرت بیشتری فروشش را ادامه دهد.

کارخانه تولید نوره

تولیدی نوره قم

شهر مقدس قم یکی از بزرگترین شهرهایی هست که تعداد زیادی کارخانه تولید نوره را در خود جای داده، که از دیرباز تولیدکنندگان بسیاری برای تهیه نوره زرنیخ دار در این شهر فعالیت می کردند و امروز از طریق باربری ها محصولات خود را در شهرهای مختلف کشور عرضه می کنند.

تولیدی نوره قم برای تهیه مواد اولیه نوره مانند زرنیخ باید به معدن زرشوران شهرستان تکاب مراجعه کنند. زرنیخ از مهمترین مواد اولیه تولید نوره درمانی هست و با توجه به اینکه خیلی سخت بدست می‌آید، هر روز قیمت این محصول افزایش یافته که تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی نوره زرنیخ دار دارد.

تولیدکنندگان نوره برای میکس کردن آهک و زرنیخ درجه یک از نسبت ترکیب یک واحد زرنیخ و شش واحد آهک بهره می‌گیرند و این مخلوط چند ساعت بطور پیوسته میکس شده و سپس آماده بسته بندی می شود. بهترین بسته بندی نوره زرنیخ دار اصل بسته بندی نایلونی بوده زیرا هم قیمت مناسبی و هم استحکام لازم برای حمل و نقل محصول را دارد.

البته بسته بندی های دیگری نظیری بسته بندی متالایزر وجود دارد که بسیار گران قیمت تر از بسته بندی نایلونی است و مجموعه رها ارگانیک برای مشتریانی که نوره قم را بصورت عمده و بسته بندی می خواهند این امکان را فراهم آورده تا با توجه به سفارش فرد از بسته بندی نایلونی و یا بسته بندی متالایزر بهره گیرد.

نیرویی انسانی که امروزه در هر تولیدی نوره قم مشغول به کار هستند حدود ۱۰ نفر بصورت مستقیم بوده و افراد بسیاری هم بصورت غیرمستقیم از طریق تولید و عرضه این محصول امرار معاش می کنند. این محصول اصیل ایرانی بدلیل خواص درمانی خارق‌العاده به عنوان یک شیمی درمانی طبیعی در طب سنتی اسلامی شناخته می شود و جذب پوستی زرنیخ تاثیرات بسیار زیادی در پیشگیری انواع بیماری ها در مردان و زنان دارد. علاوه بر این خاصیت موبری نوره زرنیخ دار قم، یکی دیگر از فوایدی هست که افراد حساس به نظافت شخصی را برانگیخته تا از این محصول برای دفع موهای زائد استفاده کنند.

کارخانه تولید نوره

خرید نوره اصل از قم

جهت خرید نوره اصل زرنیخ دار از قم می توانید به کارخانه تولید نوره معتبر و مجموعه های عرضه کننده این محصول مانند مجموعه معتبر رها ارگانیک مراجعه کنید. این مجموعه شرایطی را فراهم آورده که افراد در شهرستان های مختلف، به سادگی بتوانند بهترین نوره زرنیخ دار اصل را به صورت جزئی و عمده سفارش دهند.

نوره اصل نوره ای است که در تولید آن از زرنیخ شاخه و آهک درجه یک استفاده شده باشد. بهترین نسبت ترکیب زرنیخ و آهک، نسبت ۱ به ۶ است که امروز افراد بسیاری مدعی عرضه نوره زرنیخ دار اصل هستند ولی اصل بودن نوره منوط بهره گیری از زرنیخ شاخه است.

زیرا نوع زرنیخ تاثیر بسزایی در خاصیت درمانی آن دارد و اگر نسبت زرنیخ استفاده شده در نوره، ۱ به ۶ نباشد یا از زرنیخ ضعیف تر استفاده شود به همان اندازه از خاصیت درمانی محصول کاسته می شود. لذا پیشنهاد می‌گردد که برای خرید نوره اصل زرنیخ دار حتماً از مراکز معتبر مانند کارخانه تولید نوره این محصول را خریداری نمایید.

کارخانه تولید نوره

قیمت کارخانه تولید نوره

قیمت یک کیلو نوره در کارخانه تولید نوره با توجه به نوسان بازار داخل قطعا ثابت نیست. چون با تغییر قیمت مواد اولیه مانند قیمت زرنیخ، آهک و نایلون بسته بندی، هزینه های حمل و نقل، هزینه میکس آهک و زرنیخ، هزینه آسیاب زرنیخ، هزینه کارگر و …….تغییر می کند. پس درخواست مشتریان گرامی مبنی بر اعلام نرخ ثابت نوره در حال حاضر امکان پذیر نیست.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

‫4 نظر

  • درودی

    سلام، از کدام نوع از زرنیخ در تولید نوره های درمانی این مجموعه استفاده می شود؟

    2024-01-14 در 07:44
    • رها ارگانیک

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      از زرنیخ شاخه در تولید نوره های درمانی با نسبت ترکیب 1 به 6 استفاده میشه

      2024-01-14 در 15:42
  • مهدی

    سلام
    آیا نوره هاتون 1 به 6 است یا نه؟
    و ازکجا مشخص میشه؟

    2023-12-09 در 18:57
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    واحد فروش