منوی دسته بندی

آیا نوره زرنیخ طلایی خاصیت درمانی دارد؟ | فروش آنلاین نوره

نوره زرنیخ طلایی

آیا نوره زرنیخ طلایی خاصیت درمانی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید  گفت بله و اگر کسی خاصیت نوره را بداند، هیچگاه نوره مالی را کنار نمی گذارد، برعکس این امر را به یکی از فعالیت های روتین اش تبدیل کرده و در هفته یک یا دوبار آن را انجام می دهد. فروش آنلاین نوره طبیعی از طریق سایت رها ارگانیک امکانپذیر است.

نوره زرنیخ دار چگونه تولید می شود؟

برای پاسخ به پرسش نوره زرنیخ دار چگونه تولید می شود باید یک گریز به زرنیخ و تاریخچه آن زد. زرنیخ چیست و چه کاربردهایی دارد؟ سنگ زرنیخ یکی از بهترین سنگ های موجود در جهان است که هم از نظر زیبایی به عنوان یک سنگ زینتی مورد استفاده قرار می گیرد و هم به عنوان یک ماده منفجره در صنعت ساخت مواد آتش زا. یک مورد مصرف دیگر آن، استفاده از پودر این سنگ برای ساخت نوره زرنیخ طلایی می باشد که بخاطر وجود ماده معدنی آرسینک در آن، تمام خاصیت هایی که برایش ذکر شده را دارا می باشد.

برای تولید نوره زرنیخ طلایی نیاز به زرنیخ یک واحد و آهک شش واحد است. البته باید سنگ زرنیخ آسیاب شده و به پودر بسیار نرمی تبدیل شود. همچنین آهک نیز به رطوبت مورد نیاز برسد که این موارد فقط تجربی است و کسی که سال ها نوره زرنیخ طلایی را تولید کرده باشد، می داند که کیفیت هرکدام از این مواد برای ترکیب با یکدیگر چقدر باید باشد.

سپس مرحله میکس این مواد آغاز شده تا به حدی برسد که نوره باکیفیت را به ما بدهد. بعد از آن بسته بندی نوره در گونی 25 کیلویی انجام شده و تحویل مشتری می گردد.

نوره زرنیخ طلایی

خواص درمانی نوره زرنیخ طلایی

کسانی که با شیمی درمانی طب مدرن آشنایی دارند، میدانند که ماده ای که از طریق شیمی درمانی وارد بدن می کنند، حاوی آرسنیک است و به همین علت است که موهای سر و بدن فرد ریزش پیدا می کند یا درد بسیار زیادی را متحمل می شود. زیرا آرسنیک ماده بسیار قوی است و غده ها را می سوزاند. حال اگر افراد برای پیشگیری از ابتلا به این موارد، روش نوره مالی را انتخاب کنند، می توانند به راحتی با هزینه بسیار کمتر، خود را به صورت طبیعی شیمی درمانی نمایند.

نوره زرنیخ طلایی

چرا به نوره زرنیخ طلایی، نوره اصل می گویند؟

نوره اصل باید حاوی زرنیخ طلایی باشد تا به این نام خوانده شود. اگر زرنیخ سبز یا زرنیخ سوخته برای تولید آن به کار رفته باشد، رنگ آن باتبع سبز و خاکستری تیره می شود که از رنگ اصلی نوره که زرد و کرم رنگ می باشد، بسیار فاصله دارد. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا پودر موبر نوره سبز نوره اصل نیست؟ زیرا تنها خاصیت درمانی بالا که شیمی درمانی طبیعی بدن نام گرفته است را نوره زرنیخ طلایی انجام می دهد و لاغیر.

و مابقی نوره ها تنها خاصیت موبری دارند که زمان موبری شان هم بسیار بیشتر از مورد اول می باشد. و کسی که این مهم را بداند، براحتی تشخیص نوره اصل از تقلبی را انجام دهد.

آیا نوره برای صورت قابل استفاده است؟

استفاده از نوره زرنیخ دار برای صورت نیز قابل استفاده است ولی بشرطی که سریع و در عرض یک دقیقه از صوررت برداشته شده و صورت کاملا شسته شود. وگرنه می تواند سبب سوختگی بخصوص برای صورت خانم ها شود زیرا پوست نازکتری دارند. آقایان نیز می توانند با استفاده از زدن نوره زرنیخ طلایی به صورت، ریش خود را اصلاح نمایند و پوست شفافتری داشته باشند.

نوره زرنیخ طلایی

بهترین روش استفاده از نوره زرنیخ دار

بهترین روش استفاده از نوره زرنیخ دار هفته ای دوبار، دوشنبه و پنچشنبه است که می توان کل بدن را از گردن تا کف پا نوره مالید و سپس بعداز 3 الی 4 دقیقه شست. هرگاه عمل موبری هم مدنظر باشد، تایم ماندن روی نوره زرنیخ طلایی روی بدن، به 5 الی 7  دقیقه نیز می تواند افزایش پیدا کند. بعد از اتمام نوره مالی حنا مالیدن به بدن الزامی است تا پوست بدن نرم گشته و بعد از بیرون آمدن از حمام، آماده روغن مالی با انواع روغنهای گیاهی مانند روغن زیتون، روغن بابونه و روغن بادم شیرین گردد.

سفارش آنلاین نوره طبیعی

برای سفارش آنلاین نوره، سرمه و شامپو گیاهی سبغ، مشاورین فروش رها ارگانیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. ایشان از ساعت ده صبح الی 6 عصر، پاسخگوی تماس تلفنی مشتریان عزیز بوده تا سفارش آنلاین نوره زرنیخ طلایی را به ثبت رسانده و پیگیر مراحل ارسال بار باشند. در زمان حال حاضر سفارش آنلاین محصولات، امری روتین و محبوب برای مردم کشور شده که سفارش غیر حضوری محصولات ارگانیک نیز از این امر مستثنی نیست.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رها ارگانیک وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش